Kedves Vásárlónk!

A Cetelem online hiteligénylés technikai okok miatt átmenetileg nem elérhető. A Cetelem munkatársai jelenleg is dolgoznak a hiba elhárításán. Amint ismét elérhető lesz szolgáltatásunk, azonnal jelezni fogjuk. A kellemetlenségért elnézést, valamint szíves türelmed kérjük!
A hiteligénylés személyesen továbbra is lehetséges, kérjük szaküzleteinkben érdeklődj a munkatársainktól.

szolgáltatás

Extra Garancia

Menj biztosra és köss extra garancia biztosítást értékes műszaki termékeidre!

 

A legtöbb hazai termékre általában 1- 2 éves teljes körű jótállást adnak a gyártók, de bárkivel előfordulhat, hogy a gyári garancia lejárta után hibásodik meg a készüléke vagy egyszerűen a hétköznapi használat során éri baleset. Mi azt szeretnénk, hogy a tőlünk megvásárolt tartós műszaki eszközeiddel hosszú távon elégedett legyél!

MIT JELENT ÉS MILYEN ESETEKBEN LEHET HASZNOS A SZOLGÁLTATÁS?

Extra garancia szolgáltatással biztosítást köthetsz nem csak készüléked műszaki meghibásodásaira, hanem az esetleges baleseti sérülések, rongálódás esetére is. Ha neked is fontos, hogy eszközeid hibamentes működése hosszú távon garantált legyen, akkor gondoskodj a garancia meghosszabbításáról és/vagy a baleseti meghibásodás biztosításáról!

KÉT TÍPUSÚ EXTRA GARANCIA SZOLGÁLTATÁS KÖZÜL VÁLASZTHATSZ:

EXTRA GARANCIA STANDARD »

EXTRA GARANCIA PREMIUM »

MELYIKET VÁLASSZAM?

Lássuk mi a különbség!

EXTRA GARANCIA STANDARD: a gyári garancia lejáratát követően, rendeltetésszerű használat mellett fellépő tartós belső hibából eredő, a termék alkatrészeinek előre nem látható meghibásodása esetén nyújt fedezetet. Választott biztosítási időszakon belül a biztosítási feltételekben meghatározottak szerint.

A termékvásárlást követő 30 napon belül EXTRA GARANCIA STANDARD biztosítás köthető, kizárólag szaküzleteinkben történő ügyintézés esetén. 

EXTRA GARANCIA PREMIUM: A STANDARD Garancia bővített változata, azaz a gyári garanciát követően fellépő műszaki hibák mellett, baleseti jellegű meghibásodásokra is fedezetet nyújt. Választott biztosítási időszakon belül a biztosítási feltételekben meghatározottak szerint. Többek között, ha okostelefonodra szeretnél töréskár biztosítást, ezt válaszd!

Az EXTRA GARANCIA PREMIUM biztosítás kizárólag a termékvásárláskor köthető, webáruházunkban vagy szaküzleteinkben. 

Válaszd ki a Neked leginkább megfelelő biztosítást értékes készülékeid mellé!

MENNYIBE KERÜL EZ NEKEM? NÉZZÜNK MEG NÉHÁNY PÉLDÁT!

  • Notebook vételára 89.900 Ft (2 év gyári garanciával)
    • EXTRA GARANCIA STANDARD 3 évre (tehát plusz 1 év kiterjesztett garancia a műszaki meghibásodásokra): 5.484 Ft, mindössze napi 15 Ft.
    • EXTRA GARANCIA PREMIUM 3 évre (tehát plusz 1 év kiterjesztett garancia a műszaki meghibásodásokra, valamint 3 év baleseti biztosítás): 12.505 Ft, mindössze napi 11 Ft.

A feltüntetett díjak 2 év gyári garancia esetén érvényesek. A 3 év, a gyári garancia éveivel együtt értendő. A díjak tájékoztató jellegűek, az alkalmazott díj a konkrét termék ismeretében a feltüntetett díjaktól eltérhet.

  • Televízió vételára 149.900 Ft (1 év gyári garanciával)
    • EXTRA GARANCIA STANDARD 2 évre (tehát plusz 1 év kiterjesztett garancia a műszaki meghibásodásokra): 5.686 Ft, mindössze napi 15 Ft.
    • EXTRA GARANCIA PREMIUM 2 évre (tehát plusz 1 év kiterjesztett garancia a műszaki meghibásodásokra, valamint 2 év baleseti biztosítás): 8.260 Ft, mindössze napi 11 Ft.

A feltüntetett díjak 1 év gyári garancia esetén érvényesek. A 2 év, a gyári garancia éveivel együtt értendő. A díjak tájékoztató jellegűek, az alkalmazott díj a konkrét termék ismeretében a feltüntetett díjaktól eltérhet.

HOGYAN VEHETEM IGÉNYBE A SZOLGÁLTATÁST?

Választhatod szaküzleteinkben, vagy akár online módon.

  • Szaküzleteinkben: Ha kiválasztottad a megvásárolni kívánt terméket 15 szaküzletünk egyikében, szakképzett eladóink készséggel segítenek a szolgáltatással kapcsolatos kérdésekben és a szerződés megkötésben.
  • Online: A termékoldalon válaszd ki a kívánt biztosítási fedezetet, a szállítási és fizetési mód megadása után töltsd ki a szerződéskötéshez szükséges adatokat. A baleseti meghibásodásra vonatkozó biztosítási fedezet a termék átvételének napját követő nap 0 óra 0 percétől, kiterjesztett műszaki garancia fedezet esetében pedig a gyári garancia lejáratának napját követő naptól kezdődik, amennyiben a biztosítási díj megfizetésre kerül.

A biztosítási díj a vásárlás napján készpénzben, vagy bankkártyás fizetéssel, egy összegben, a termék vásárlásának vagy átvételének napján az áruház pénztárában, illetve online áruházunkban történő vásárlás esetén utánvéttel a biztosított termék vételárának megfizetésével egyidejűleg fizetendő. A készpénzes és kártyás vásárlás mellett lehetőség van a biztosítási díj áruvásárlási hitellel történő kiegyenlítésére is.

KÁRIGÉNY BEJELENTÉSE

Ha már megtörtént a baj, jelezd!

EXTRA GARANCIA PARTNERÜNKRŐL

Partnerünk elérhetőségei:

Allianz Hungaria Zrt. 

Telefon: (+36-40) 421-421 I Fax: (+36-1) 301-6100

Ügyfélszolgálat: 1087 Budapest, Könyves Kálmán krt. 48-52.

Általános szerződési feltételek