extra garancia_statikus_uj

Extra Garancia

Menj biztosra és köss extra garancia biztosítást értékes műszaki termékeidre!

 

A legtöbb hazai termékre általában 1- 2 éves teljes körű jótállást adnak a gyártók, de bárkivel előfordulhat, hogy a gyári garancia lejárta után hibásodik meg a készüléke vagy egyszerűen a hétköznapi használat során éri baleset. Mi azt szeretnénk, hogy a tőlünk megvásárolt tartós műszaki eszközeiddel hosszú távon elégedett legyél!

Értékes műszaki termékeidhez vásárolj egy vagy több évvel hosszabb garanciát, akár 10 havi 0% THM hitellel is!**

Szaküzleteinkben 2017. június 2-től 10 havi 0% THM hitelre viheted a weboldalunkon megjelölt termékeket, 30 000 Ft és 1 500 000 Ft között.**

**Referencia THM: 0%, futamidő: 10 hónap. Hitelösszeg: 30 000 és 1 500 000 Ft között. Az ajánlat kizárólag a www.edigital.hu weboldalon megjelölt termékekre érvényes a készlet erejéig, vagy visszavonásig. A feltételeket és a részleteket a Cofidis Magyarországi Fióktelepe weboldalán (cofidis.hu) a mindenkor hatályos Cofidis Áruhitel általános szerződési feltételekben megtalálja. Jelen hirdetés nem minősül ajánlattételnek, a hitelbírálat jogát a Cofidis Magyarországi Fióktelepe fenntartja.

Az Extreme Digital Zrt. a Cofidis Magyarországi Fióktelepe hitelközvetítőjeként jár el.

Érvényes: 2017. június 02-től visszavonásig az Extreme Digital Zrt. üzleteiben, a webáruház által megjelölt termékekre.

Itt részletes információt találsz a hitel kondícióról és a hitelügyintézésről! 

 

Amennyiben a megjelölt termékhez elérhető extra garancia szolgáltatásunk, úgy válaszd hozzá a hiteligénylés megkezdése előtt a Standard vagy Premium extra garancia szolgáltatást és vidd értékes műszaki terméked extra garanciával együtt 10* vagy 15** havi 0% THM hitellel.

 

hiteligénylés szaküzleteinkben

Ha online rendelnél, de szaküzletünkben igényelnél hitelt, ellenőrizd, hogy a választott termékre érvényes-e a 0%THM hitelajánlatunk és elérhető-e hozzá extra garancia szolgáltatásunk:  

1. A termékoldalon, - a termék fotója mellett,- feltüntetjük, hogy az adott termékhez elérhető-e extra garancia szolgáltatásunk. 

2. Amennyiben igen, úgy jelöld meg a két típusú extra garancia szolgáltatás közül (standard, premium) az általad választottat, a számodra megfelelő plusz év megjelelölésével. 

3. Tedd kosárba a terméket, - már az extra garancia szolgáltatással együtt. 

4. A rendelés folyamán válaszd a szaküzletben történő átvételt és a fizetés a szaküzletben fizetési módot a rendelés leadásánál!

 

Ha előzetes online rendelés nélkül vásárolnál hitelre szaküzletünkben, ellenőrizd, hogy a választott termékre érvényes-e a 0%THM hitelajánlatunk, elérhető-e hozzá extra garancia szolgáltatásunk, és van–e készleten az adott szaküzletben (termékoldalon találod az információt)!

A hiteligénylés megkezdése előtt a 0% THM hitelajánlattal vásárolni kívánt termék mellé jelezd értékesítő kollégánknak, hogy extra garancia szolgáltatással együtt szeretnéd megvásárolni. 

1. Hitelt igényelni szaküzleteinkben csak az adott üzletben raktáron lévő termékeinkre tudsz!

Szaküzletünkbe online rendelés esetén, csak akkor fáradj be, ha értesítettünk a termék raktárra érkezéséről!

2. Mindenképpen vidd magaddal az alább felsorolt szükséges dokumentumokat a hitelbírálathoz!

3. Bizonyosodj meg róla, hogy az alábbi dokumentumok közül mindegyikről gondoskodtál:

  • érvényes személyazonosító igazolvány és lakcímkártya,

  • érvényes adóigazolvány,

  • érvényes jövedelmet igazoló okmány (munkáltatói igazolás, NAV jövedelemigazolás, stb.)

4. Figyelj a dokumentumok pontos kitöltésére és ne felejtsd el aláírni a megfelelő dokumentumokat, sokszor emiatt csúszik az ügyintézés!

5. Számíts egy picit hosszabb várakozási időre (a hitelbírálat és ügyintézés 15-45 percet vesz igénybe)!

 

hiteligénylés Online 

1. A termékoldalon, - a termék fotója mellett,- feltüntetjük, hogy az adott termékhez elérhető-e extra garancia szolgáltatásunk. 

2. Amennyiben igen, úgy jelöld meg a két típusú extra garancia szolgáltatás közül (standard, premium) az általad választottat, a számodra megfelelő plusz év megjelelölésével. 

3. Tedd kosárba a terméket, - már az extra garancia szolgáltatással együtt. 

4. A fizetési módoknál válaszd az online hitelt (csak házhoz szállítás és szaküzletes átvételi mód érhető el)!

5. A rendelés véglegesítését követően egy online űrlapra irányítunk, ahol meg kell adnod a hiteligényléshez szükséges adatokat. 

6. Az űrlap véglegesítését követően - bank által pozitívan elbírált kérelem esetén - nyomtasd ki a kapott dokumentumcsomagot és ne felejtsd el aláírni!

7. Bizonyosodj meg róla, hogy az alábbi dokumentumok közül mindegyikről gondoskodtál:

  • érvényes személyazonosító igazolvány és lakcímkártya,
  • érvényes adóigazolvány,
  • érvényes jövedelmet igazoló okmány (munkáltatói igazolás, NAV jövedelemigazolás, stb.)

8. Figyelj a dokumentumok pontos kitöltésére és ne felejtsd el aláírni a megfelelő dokumentumokat, sokszor emiatt csúszik az ügyintézés!

9. Postázd el az összes szükséges dokumentumot számunkra a megadott címre!

10. Az átfutási idő függ a postára adás és beérkezés idejétől, az adatok, dokumentumok hiánytalan és helyes kitöltésétől. Jóváhagyott kérelem esetén automata üzenetben értesítünk és a rendelésed átadásra vagy leszállításra kerül a megadott átvételi módon.

 

MIT JELENT ÉS MILYEN ESETEKBEN LEHET HASZNOS A SZOLGÁLTATÁS?

Extra garancia szolgáltatással biztosítást köthetsz nem csak készüléked műszaki meghibásodásaira, hanem az esetleges baleseti sérülések, rongálódás esetére is. Ha neked is fontos, hogy eszközeid hibamentes működése hosszú távon garantált legyen, akkor gondoskodj a garancia meghosszabbításáról és/vagy a baleseti meghibásodás biztosításáról!

KÉT TÍPUSÚ EXTRA GARANCIA SZOLGÁLTATÁS KÖZÜL VÁLASZTHATSZ:

EXTRA GARANCIA STANDARD »

EXTRA GARANCIA PREMIUM »

MELYIKET VÁLASSZAM?

Lássuk mi a különbség!

EXTRA GARANCIA STANDARD: a gyári garancia lejáratát követően, rendeltetésszerű használat mellett fellépő tartós belső hibából eredő, a termék alkatrészeinek előre nem látható meghibásodása esetén nyújt fedezetet. Választott biztosítási időszakon belül a biztosítási feltételekben meghatározottak szerint.

A termékvásárlást követő 30 napon belül EXTRA GARANCIA STANDARD biztosítás köthető, kizárólag szaküzleteinkben történő ügyintézés esetén. 

EXTRA GARANCIA PREMIUM: A STANDARD Garancia bővített változata, azaz a gyári garanciát követően fellépő műszaki hibák mellett, baleseti jellegű meghibásodásokra is fedezetet nyújt. Választott biztosítási időszakon belül a biztosítási feltételekben meghatározottak szerint. Többek között, ha okostelefonodra szeretnél töréskár biztosítást, ezt válaszd!

Az EXTRA GARANCIA PREMIUM biztosítás kizárólag a termékvásárláskor köthető, webáruházunkban vagy szaküzleteinkben. 

Válaszd ki a Neked leginkább megfelelő biztosítást értékes készülékeid mellé!

MENNYIBE KERÜL EZ NEKEM? NÉZZÜNK MEG NÉHÁNY PÉLDÁT!

  • Notebook vételára 89.900 Ft (2 év gyári garanciával)
    • EXTRA GARANCIA STANDARD 3 évre (tehát plusz 1 év kiterjesztett garancia a műszaki meghibásodásokra): 5.484 Ft, mindössze napi 15 Ft.
    • EXTRA GARANCIA PREMIUM 3 évre (tehát plusz 1 év kiterjesztett garancia a műszaki meghibásodásokra, valamint 3 év baleseti biztosítás): 12.505 Ft, mindössze napi 11 Ft.

A feltüntetett díjak 2 év gyári garancia esetén érvényesek. A 3 év, a gyári garancia éveivel együtt értendő. A díjak tájékoztató jellegűek, az alkalmazott díj a konkrét termék ismeretében a feltüntetett díjaktól eltérhet.

  • Televízió vételára 149.900 Ft (1 év gyári garanciával)
    • EXTRA GARANCIA STANDARD 2 évre (tehát plusz 1 év kiterjesztett garancia a műszaki meghibásodásokra): 5.686 Ft, mindössze napi 15 Ft.
    • EXTRA GARANCIA PREMIUM 2 évre (tehát plusz 1 év kiterjesztett garancia a műszaki meghibásodásokra, valamint 2 év baleseti biztosítás): 8.260 Ft, mindössze napi 11 Ft.

A feltüntetett díjak 1 év gyári garancia esetén érvényesek. A 2 év, a gyári garancia éveivel együtt értendő. A díjak tájékoztató jellegűek, az alkalmazott díj a konkrét termék ismeretében a feltüntetett díjaktól eltérhet.

HOGYAN VEHETEM IGÉNYBE A SZOLGÁLTATÁST?

Választhatod szaküzleteinkben, vagy akár online módon.

  • Szaküzleteinkben: Ha kiválasztottad a megvásárolni kívánt terméket 17 szaküzletünk egyikében, szakképzett eladóink készséggel segítenek a szolgáltatással kapcsolatos kérdésekben és a szerződés megkötésben.
  • Online: A termékoldalon válaszd ki a kívánt biztosítási fedezetet, a szállítási és fizetési mód megadása után töltsd ki a szerződéskötéshez szükséges adatokat. A baleseti meghibásodásra vonatkozó biztosítási fedezet a termék átvételének napját követő nap 0 óra 0 percétől, kiterjesztett műszaki garancia fedezet esetében pedig a gyári garancia lejáratának napját követő naptól kezdődik, amennyiben a biztosítási díj megfizetésre kerül.

A biztosítási díj a vásárlás napján készpénzben, vagy bankkártyás fizetéssel, egy összegben, a termék vásárlásának vagy átvételének napján az áruház pénztárában, illetve online áruházunkban történő vásárlás esetén utánvéttel a biztosított termék vételárának megfizetésével egyidejűleg fizetendő. A készpénzes és kártyás vásárlás mellett lehetőség van a biztosítási díj áruvásárlási hitellel történő kiegyenlítésére is.

KÁRIGÉNY BEJELENTÉSE

Ha már megtörtént a baj, jelezd!

EXTRA GARANCIA PARTNERÜNKRŐL

Partnerünk elérhetőségei:

Allianz Hungaria Zrt. 

Telefon: (+36-40) 421-421 I Fax: (+36-1) 301-6100

Ügyfélszolgálat: 1087 Budapest, Könyves Kálmán krt. 48-52.

Általános szerződési feltételek