Hogyan érvényesíthetem a termékhez kötött Extra Garancia Standard szolgáltatást?
Amennyiben a gyári garancia/jótállás még érvényes a termékre, keresd fel a gyártó által ajánlott márkaszervizt, melyről bővebben ide kattintva olvashatsz! Amennyiben a gyári garancia/jótállás már nem érvényes:
- üzenj email-ben: a [email protected] e-mail címre telefonszámod megadásával, hogy a szerződött partnerünk fel tudja venni veled a kapcsolatot
- küldj fax-ot: +36 1 413 3461
- hívd telefonon: információs vonal +36 1 501 9770, hétfőtől péntekig 8.00-16.00 óra között fogadja hívásod.
40 emberből 13 találta hasznosnak
Kapcsolat felvételi űrlap
Gyorsabb választ szeretnél? Ügyfélszolgálatunk e-mail terhelése miatt telefonon (36 1 452 0090) vagy chat csatornánkon gyorsabb visszajelzést kaphatsz.