Mit jelent az Extra Garancia szolgáltatás?

Extra Garancia szolgáltatásunkkal a nálunk vásárolt termékeidet még tovább biztonságban tudhatod! Háromféle biztosítás közül választhatsz, melyek minden esetben a termék adatlapján található konstrukcióban és díjon vehetők igénybe.

Háromféle Extra Garancia fedezet közül választhatsz: 

EXTRA GARANCIA STANDARD: A gyári garancia lejáratát követően, rendeltetésszerű használat mellett fellépő tartós belső hibából eredő, a termék alkatrészeinek előre nem látható meghibásodása esetén nyújt fedezetet. Választott biztosítási időszakon belül a biztosítási feltételekben meghatározottak szerint. Amennyiben vásárláskor nem kötöttél extra garancia biztosítást, de később meggondolod magad, a termékvásárlást követő 30 napon belül megköthető, kizárólag szaküzleteinkben történő ügyintézés esetén.

EXTRA GARANCIA BALESET: Baleseti jellegű külső hatás következtében fellépő fizikai károsodás során keletkezett meghibásodásra nyújt védelmet, a gyári garancia ideje alatt. Kizárólag a termékvásárláskor köthető, webáruházunkban vagy szaküzleteinkben.

EXTRA GARANCIA PREMIUM: A STANDARD Garancia bővített változata, azaz a gyári garanciát követően fellépő műszaki hibákon túl, rendeltetésszerű magánhasználat mellett baleseti jellegű külső hatás következtében fellépő fizikai károsodás során keletkezett meghibásodásokra is fedezetet nyújt. Választott biztosítási időszakon belül a biztosítási feltételekben meghatározottak szerint. Többek között, ha okostelefonodra szeretnél töréskár biztosítást, ezt válaszd! Kizárólag a termékvásárláskor köthető, webáruházunkban vagy szaküzleteinkben.


Olvasd el a részleteket ide kattintva, és válaszd ki a számodra legmegfelelőbb biztosítást értékes készülékeid mellé!

48 emberből 29 találta hasznosnak

A kategória további kérdései