Garancia futárt szeretnék igényelni a hibás termékem garanciális ügyintézéséhez

Garanciális ügyintézéshez Garancia futár igénylése az alábbi esetekben lehetséges:

  • a termékre még érvényes a garancia

  • a termék nem nagyméretű*

  • a termékhez meg van az eredeti számla (vagy annak másolata) és a garancia (jótállási) jegy

 

A garancia futár a rögzítést követő 2-4 munkanapon belül érkezik hozzád munkanapokon 8-16 óra között (munkanapon belüli időpont egyeztetésre nincs lehetőség).

Kérjük, hogy a terméket készítsd elő szállításra kész állapotba (becsomagolva), hogy a futár érkezésekor csak át kelljen adni számára.

 

A visszaküldendő csomagnak tartalmaznia kell:

  • a hibás készülék és minden tartozék

  • vásárlást igazoló száma (eredeti vagy másolat)**

  • garancia (jótállási) jegy

 

A futár igényléséhez kattints az "Üzenetet írok az ügyfélszolgálatnak" zöld gombra, töltsd ki az űrlapot. A beérkezést követően feldolgozzuk az igényedet és visszajelzünk számodra.

* Nagyméretű terméknek minősül minden háztartási nagygép (hűtőszekrény, mosógép, mosogatógép, tűzhely, beépíthető eszközök, szárítógépek, 10 kg-nál nehezebb mikrohullámú sütő), bútor, kerti bútor, fitnesz gép, kerékpár, klíma berendezés, valamint minden olyan további termék, melynek súlya vagy mérete a 31 kg-ot vagy 160 cm-t bármely irányban meghaladja.

** Bruttó 10 000 Ft alatti értékű termék esetén, az átvételkor kiállított számlád tölti be a garancia (jótállási) jegy funkcióját (számla garancia).
Bruttó 10 000 Ft feletti termék esetén, átvételkor a gyártó által alkalmazott, vagy az Extreme Digital által kiállított garancia (jótállási) jegyet kaptad a termékhez, papírra nyomtatott formában.

10 emberből 10 találta hasznosnak