Meghibásodott a készülékem, mi a teendőm?

Ha elromlott a megvásárolt terméked, kérjük, juttasd el hozzánk vagy közvetlenül a márkaszervizbe! Minden esetben ellenőrizd, hogy rendelkezel-e érvényes jótállási jeggyel!

Az Extreme Digital segít eljuttatni a terméket az illetékes, garanciális ügyintézésért felelős márkaszervizhez, azonban ilyenkor, hosszabb átfutási idővel kell számolnod (saját logisztikai idők)! A gyorsabb ügyintézés érdekében javasoljuk, hogy közvetlenül a márkaszervizhez fordulj, de ez minden esetben a Te döntésed!

A márkaszervizek listáját ide kattintva találod, az általunk biztosított garanciafutár szolgáltatásunkról pedig itt olvashatsz bővebben. A garanciális ügyintézéssel kapcsolatos információkhoz pedig ide kattintva juthasz.

526 emberből 206 találta hasznosnak

A kategória további kérdései