Rendelés módosítása

A regisztrált felhasználói fiókodon keresztül leadott, folyamatban lévő rendelés módosítható, attól függően, hogy az éppen milyen kiszolgálási fázisban van:

  • Átvétel helyének módosítása

  • Fizetési mód módosítása

  • Szállítási cím módosítása

  • Számlázási adatok módosítása

  • Termék törlése a rendelésből

 

Átvétel helyének módosítása

Ha a rendeléskor megadott átvételi mód már nem megfelelő Számodra, úgy azt egészen addig módosíthatod, amíg az átvételre nem kerül a szaküzletünkben vagy átadásra nem kerül a szállító partnerünk felé. Ha az átvételi mód módosítása mellett döntesz, nincs más teendőd, mint a felhasználói fiókodba történő bejelentkezést követően a Rendelések menüpontban az adott rendelésen a Rendelés módosítása gombra kattintasz, majd alul az Átvételi mód/cím blokknál szerkesztő ikonra kattintasz. Válaszd ki az új átvételi módot és kattints a Mentés gombra!

Kifizetett rendelések esetén csak olyan átvételi mód választható, melynek költsége (pl. szállítási költsége) megegyezik az eredeti átvételi mód költségével.

 

Fizetési mód módosítása

Fizetési mód módosítására a felhasználói fiókodba történő bejelentkezést követően, a Rendelések menüpontban az adott rendelésen a Rendelés módosítása gombra kattintva van lehetőséged.

Fizetési módot módosítani csak addig lehet, míg annak vételára nem került kifizetésre vagy a fizetési folyamat nem került elindításra.

Előre utalásos fizetés mód esetén, ha már elküldtük számodra a díjbekérőt, úgy a módosítás előtt nyilatkoznod kell a vételár általad történt utalás megtörténtéről:

  • ha még nem utaltál, úgy rendszerünk automatikusan elvégzi a díjbekérő sztornózását és engedi számodra a fizetési mód módosítását

  • ha már utaltál, úgy a rendelésen fizetési módot módosítani nem lehet.

 

Szállítási cím módosítása

Ha a rendelés leadásánál megadott szállítási címet szeretnéd módosítani, azt könnyedén megteheted mindaddig, amíg az nem kerül átadásra a futárszolgálatnak. Ehhez nincs más teendőd, mint a felhasználói fiókodba történő bejelentkezést követően a Rendelések menüpontban az adott rendelésen a Rendelés módosítása gombra kattintasz, majd alul az Átvételi mód/cím blokknál a szerkesztő ikonra kattintva kiválasztod az új szállítási címet.

Amennyiben még nem rögzített szállítási címre módosítanál, úgy előbb azt vedd fel a szállítási címek listába. Ezt a személyes oldaladon a Személyes adatok menüpontban tudod megtenni, a Szállítási címek résznél az Új szállítási cím gombra kattintva. Ha az új cím felvételre került, akkor lépj vissza a rendelésed módosításához és válaszd ki az újonnan rögzített szállítási címet a fentebb leírtak szerint.

 

Számlázási adatok módosítása

Számlázási adatok mindaddig módosíthatók, amíg:

  • a rendelésed vételára nem került kiegyenlítésre, vagy

  • a módosítandó rendelés nem került számlázásra, vagy

  • nincs olyan egyéb, még folyamatban lévő rendelésed, amely már korábban kifizetésre vagy került.

 

Ha a módosítás elérhető, akkor azt a felhasználói fiókodba történő bejelentkezést követően a Rendelések menüpontban tudod megtenni. Válaszd ki a módosítani kívánt rendelést, majd kattints a Rendelés módosítása gombra! 

Alul kattints a Számlázási adatok blokknál a szerkesztő ikonra, majd add meg az új adatokat és mentsd el.

Fontos! Minden felhasználói fiók egyetlen számlázási adattal rendelkezhet. Amennyiben ezeket az adatokat módosítod, az hatással van minden még folyamatban lévő rendelésedre is, melyre a módosításnál külön fel is hívjuk a figyelmet. 

 

Termék törlése a rendelésből

Amennyiben egy rendelésben többféle terméket is rendeltél, de valamelyikre már nem tartanál igényt, azt mindaddig törölheted, amíg a rendelés vételára nem került kiegyenlítésre vagy a rendelés nem került átadásra a futárszolgálat felé. A termék törlése néhány egyszerű lépés útján elvégezhető. A a felhasználói fiókodba történő bejelentkezést követően a Rendelések menüpontban tudod megtenni. Válaszd ki a módosítani kívánt rendelést, majd kattints a Rendelés módosítása gombra! A törölni kívánt termék melletti kis kuka ikonra kattintva törölheted a terméket, ezt követően erősítsd meg a törlési szándékodat!

Ha egy terméknél nincs ott a törlési lehetőséget biztosító kis kuka ikon, akkor:

  • ellenőrizd, hogy a rendelés módosítás felületen vagy-e

  • a tétel törlése nem lehetséges (már számlázásra került, esetleg előre kifizetted a vételárat)

 

Előre kifizetett rendelések esetén kérjük, hogy kattints az "Üzenetet írok az ügyfélszolgálatnak" zöld gombra, töltsd ki az űrlapot, add meg a rendelésed bizonylatszmát (****BM**) és a törlendő termék megnevezését/cikkszámát.

Online hiteligényléssel leadott rendelések esetén a termék törlése nem elérhető.

 

7 emberből 4 találta hasznosnak