Mikor lesz kész a szervizelésre leadott termékem?

A szervizes ügyintézésre leadott termék bevizsgálási ideje attól függ, hogy azt közvetlenül a gyártó márkaszervizébe juttattad el, vagy az Extreme Digital segítségét kérted ebben.

Abban az esetben, ha közvetlenül a márkaszervizhez fordultál, akkor csak náluk tudsz érdeklődni az ügyintézés állapotáról. 

Amennyiben az Extreme Digital jár el a szervizes ügyintézés során, úgy - az általunk szállított termék logisztikája miatt is - megnövekedhet az átfutási idő. A bevizsgálás/javítás során mindig törekszünk a 30 napon belüli ügyintézésre. Ennek lejárta esetén, ügyfélszolgálatunknál tudsz érdeklődni a folyamatban lévő javítással kapcsolatosan, a +36 1 452 0090-es telefonszámon vagy az alábbi felületen. 

Kérjük, hogy a gyorsabb beazonosítás végett készítsd elő szervizlapod számát!

225 emberből 81 találta hasznosnak

A kategória további kérdései