Nem tudok átvételi módot választani, mi a probléma?

Ha a rendelési folyamatban a számlázási adat megadását követően nincs elérhető átvételi mód, az az alábbi hiba üzenetet kapod:

"A kosarad tartalmához  jelenleg nincs hozzá elérhető átvételi mód."

Ez azt jelenti, hogy a kosarad olyan terméket tartalmaz, melynek mérete, ára vagy valamilyen paramétere miatt nincs olyan átvételi mód, amelyen át tudjuk adni Számodra.

Ha ilyen hiba üzenettel találkozol, kérjük, hogy vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal az alábbi form kitöltésével, ahol add meg, hogy:

  1. milyen termékeket (cikkszám, megnevezés, akár termékoldal linkek)
  2. milyen átvételi móddal szeretnél átvenni
  3. és milyen hiba üzenettel találkoztál a rendelési folyamat során.

 

Az üzenetet követően ügyfélszolgálatunk segít megoldást találni a problémára.

1 emberből 1 találta hasznosnak

A kategória további kérdései