Fontos információ!

Az Extreme Digital számára fontos  a Vásárlóink és a Dolgozóink testi épsége, ezért tájékozódj weboldalunkon aktuális intézkedéseinkről! Naponta frissítjük!

FUTÁRSZOLGÁLATI INTÉZKEDÉSEK

A környezetünkben bekövetkező folyamatos változásokat mi sem hagyjuk figyelmen kívül. A vásárlóink, Partnereink és a dolgozóink érdekében már a koronavírus kipattanása óta folyamatos intézkedéseket vezetünk be. A koronavírus terjedés megelőzése érdekében futárszolgálati partnereink különböző, preventív jellegű lépéseket tettek. Szolgáltatóink és az Extreme Digital célja is, hogy továbbra is zökkenőmentesen tudjunk szolgáltatni, előtérbe helyezve a vásárlóink, munkavállalóink, és futáraink egészségének megóvását.
A megelőző intézkedések bevezetését követően az alábbiak szerint módosul a csomagátadás:

 

NORMÁL ÉS NAGYMÉRETŰ CSOMAGOK ESETÉN

  • A szállítandó termékeket az ingatlan bejárati ajtajában adjuk át, az ingatlanokba a szállítók nem mennek be,
  • A termékek kicsomagolására nincsen mód és a csomagoló anyagokat sem szállítjuk el
  • Külsérelmi nyom esetén a terméket ne vedd át vagy jegyzőkönyvben rögzítsétek a sérülés tényét a futár jelenlétében. Amennyiben a csomagoláson belül tapasztalsz sérülést: Sérült termék bejelentés
  • Több futárszolgálat a címzettekkel előre egyeztet, hogy az alábbi veszélyes helyzeteket el tudjuk kerülni:
  • A címzett külföldön tartózkodott-e az elmúlt 14 napban,
  • Az átvevő szenved-e jelenleg valamilyen légúti megbetegedésben,

 

A fenti esetekben a futárszolgálat egyedileg mérlegeli a kiszállítás lehetőségét.

 

A futárszolgálatok az alábbi esetekben megtagadhatják a csomag kézbesítését, ha a címzett:

  • hatósági házi karantén (járványügyi megfigyelés) alatt álló személy
  • kórház, egészségügyi intézmény
  • amennyiben a futár úgy ítéli meg, hogy a csomag kézbesítése kiemelt egészségügyi kockázattal jár (ezen lehetséges kockázatokat folyamatosan monitorozzuk)
  • nem tud magyarul és angol nyelven sem tudjuk tisztázni a kérdéseinket

 

EGYEDI FUTÁRSZOLGÁLATi INTÉZKEDÉSEK

  • Ha az Express One viszi a csomagod, élhetsz az érintés nélküli átvétel lehetőségével, részletek itt: https://expressone.hu/aktualis/erintkezes-nelkuli-kezbesites/
  • Ha a Szami Group viszi a csomagod, akkor az okmánykezelés során nem neked kell aláírnod a címiratot, hanem be kell diktálnod (és felmutatnod) a sofőrnek az átvevő nevét és a személyi okmány számát. Ez kerül az aláírás helyére (futár által odaírva).
314 emberből 313 találta hasznosnak

Kapcsolódó kérdések:

 

Szaküzletek  nyitva tartása,  információk