Keresés a segítségben
Kedves Vásárlóink!
A környezetünkben bekövetkező folyamatos változásokat mi sem hagyjuk figyelmen kívül. A vásárlóink, Partnereink és a dolgozóink érdekében már a koronavírus kipattanása óta folyamatos intézkedéseket vezetünk be.
Annak érdekében, hogy minimalizáljuk a fertőzésnek való kitettséget az alábbi intézkedéseket tettük meg:
- Minden telephelyünkön és a raktárainkban is napi négyszer takarítunk,
- Minden közös helyiségben, velünk való érintkezési pontokon kézfertőtlenítőket helyeztünk ki és felhívjuk a figyelmet a haszálatukra,
- Raktárainkban és szállítási pontjainkon védőfelszerelésben és szigorú egészségügyi ellenőrzések alatt dolgoznak kollégáink,
- Raktárainkban napi speciális fertőtlenítéssel védjük az árut, csomagokat és berendezéseket a kórokozóktól,
- Korlátozzuk a nagy létszámú egy helyiségben tartózkodást, és a személyes kapcsolattartást partnereinkkel.
szaküzleteinkre nézve az alábbi korlátozásokat vezettük be:
- A 71/2020. (III. 27.) Korm. rendelet 4. paragrafus a) bejegyzése alapján szaküzleteink a kijárási korlátozás ideje alatt is nyitva tarthatnak. Ezért szaküzleteink szigorú biztonsági szabályozásokkal, de továbbra is várják vásárlóinkat minden korosztályból, időbeli korlátozástól függetlenül.
- Szaküzleteinkben 2020. április 27. napjától visszavonásig, orrot és szájat fedő védőeszköz viselete mindenki számára kötelező.
Szaküzleteinkben orrot és szájat fedő védőeszköz viselete mindenki számára kötelező.
Kérünk, tartsd a biztonságos 1,5 méteres távolságot! Ha azt tapasztalod, hogy a szaküzletben tartózkodó vásárlók száma nem teszi ezt lehetővé, várd meg, míg mások befejezik a vásárlást és elhagyják az üzletet.
Kérjük, légy türelmes, az intézkedéseket a Te és kollégáink biztonsága érdekében hoztuk meg!
Vásárlóink számára összegyűjtöttük a legfontosabb javaslatokat és intézkedéseket a biztonságos vásárlási folyamat érdekében:
1. Rendelj online!
A koronavírus fenyegetése miatt arra kérünk, ha teheted, rendelj meg mindent online! A házhoz szállítás vagy csomagautomata használata révén minimálisra csökkentheted a másokkal való érintkezést.
2. Így vedd át rendelésedet a futártól!
Szerződött futárszolgálati partnereink biztonsági óvintézkedések mellett szállítják ki megrendelt termékeidet. Részletekről tájékozódj Házhoz szállítás oldalunkon!
RENDELÉSED AKÁR TÖBB CSOMAGBAN, KÜLÖN IS ÉRKEZHET
Amennyiben a rendelésedben több tétel szerepel, azok készlete egymástól távol lévő raktárbakban is lehet. A gyors kézbesítés érdekében így előfordulhat, hogy a rendelésed több csomagban kerül feladásra, ezzel elkerülve az egy helyre történő átszállítás időigényét.
Mit jelent ez pontosan?
- A legfontosabb: a kézbesítés díja ebben az esetben sem változik, rendelésed a meghirdetett áron juttatjuk el otthonodba.
- A rendelést akár több részletben kerülhet kiszállításra, törekedve arra, hogy egy időpontban érkezzen meg a megadott szállítási címre.
- A rendelésed teljesítésénél annyi számla kerülhet kiállításra, ahány részletben adjuk fel a csomagot. Erről több e-mail értesítést is kaphatsz, de a szállítás díja csak az egyiken fog szerepelni.
- A futárnak történő átadáskor így több, különböző csomagszámot is kaphatsz, melyet e-mail üzenetben küldünk el számodra (weboldalunkon és chatbot szolgáltatásunkon belül a „Csomagkövetés” gombra kattintva mindig a legutoljára feladott csomagszámra mutat a gomb).
- Utánvétes (futárnál történő) fizetés esetén, ha a rendelésed nem egy időben érkezik, a futár mindig az adott csomag értékét fogja elkérni. Ne izgulj, a többi is érkezni fog.
3. Így vedd át rendelésedet csomagautomatában!
Ha valamiért nem tudsz házhoz szállítást kérni, a csomagautomatában való átvétel a második legjobb választás a koronavírus elkerülése érdekében.
4. Így vedd át rendelésedet csomagponton!
Ebben az esetben is az a legjobb, ha online fizeted a rendelésedet, ha ez nem megoldható, fizess bankkártyával vagy okostelefonnal, a lényeg: lehetőleg kerüld a készpénz használatát!