Extragarancia

Menj biztosra és köss Extra Garanciát értékes műszaki termékeidre!

 

A legtöbb hazai termékre általában 1- 2 éves teljes körű jótállást adnak a gyártók, de bárkivel előfordulhat, hogy a gyári garancia lejárta után hibásodik meg a készüléke vagy egyszerűen a hétköznapi használat során éri baleset. Mi azt szeretnénk, hogy a tőlünk megvásárolt tartós műszaki eszközeiddel hosszú távon elégedett legyél!

 

MIÉRT ÉRDEMES AZ EXTRA GARANCIÁT VÁLASZTANOM?

  • A gyári garancia lejárata után bekövetkező belső meghibásodások esetén is biztonságban tudhatod készülékedet.
  • Baleseti fedezetet is választhatsz, amely olyan sérülésekre is kiterjedhet, amikre a gyári garancia nem
  • Kedvező díjért, egyszerűen és gyorsan kötheted meg a biztosítási szerződést.
  • A választott fedezetbe tartozó meghibásodás esetén a biztosított készüléket a feltételekben rögzítettek szerint, szerződött partnerünk megjavíttatja vagy kicseréli,
    a kárügyintézés egyszerű és gyors.
  • Biztosítási esemény bekövetkezésekor a biztosító - mobileszközök kivételével - nem alkalmaz önrészesedést vagy avultatást. Mobileszközök (mobiltelefon, okosóra, tablet és e-book) baleseti meghibásodása esetében az önrészesedés a Biztosítási összeg (a termék vételára) 10 %-a, de minimum 10 000 Ft.

A részletekről kérjük tájékozódj az Extra Garancia biztosítás feltételeiből.

 

MIRE NYÚJT VÉDELMET AZ EXTRA GARANCIA?

Háromféle Extra Garancia fedezet közül választhatsz: 
 

EXTRA GARANCIA STANDARD 

A gyári garancia lejáratát követően, rendeltetésszerű használat mellett fellépő tartós belső hibából eredő, a termék alkatrészeinek előre nem látható meghibásodása esetén nyújt fedezetet. Választott biztosítási időszakon belül a biztosítási feltételekben meghatározottak szerint. Amennyiben vásárláskor nem kötöttél Extra Garancia biztosítást, de később meggondolod magad, a termékvásárlást követő 60 napon belül megköthető, kizárólag szaküzleteinkben történő ügyintézés esetén.

extragarancia_infografika-01

 

EXTRA GARANCIA BALESET 

Baleseti jellegű külső hatás következtében fellépő fizikai károsodás során keletkezett meghibásodásra nyújt védelmet, a gyári garancia ideje alatt. Kizárólag a termékvásárláskor köthető, webáruházunkban vagy szaküzleteinkben.

extragarancia_infografika-02

 

EXTRA GARANCIA PRÉMIUM

A STANDARD Garancia bővített változata, azaz a gyári garanciát követően fellépő műszaki hibákon túl, rendeltetésszerű magánhasználat mellett baleseti jellegű külső hatás következtében fellépő fizikai károsodás során keletkezett meghibásodásokra is fedezetet nyújt. Választott biztosítási időszakon belül a biztosítási feltételekben meghatározottak szerint. Többek között, ha okostelefonodra szeretnél töréskár biztosítást, ezt válaszd! Kizárólag a termékvásárláskor köthető, webáruházunkban vagy szaküzleteinkben.

extragarancia_infografika-03

 

Válaszd ki a Neked leginkább megfelelő biztosítást értékes készülékeid mellé!

A részletekről, kérjük, tájékozódj az Extra Garancia biztosítás feltételeiből.

 

HOL TALÁLOM, HOGY MELY TERMÉKEKHEZ ÉRHETŐ EL?

Abban az esetben, ha egy termékhez elérhető a szolgáltatás, a termékoldalon találhatóak meg a részletek, az alábbiak szerint:

  • Standard esetén válaszd ki az 'Extra garancia' résznél a plusz évek számát,
  • Prémium esetén válaszd az 'Extra garancia és balesetbiztosítás' opciót vagy a 
  • Balesetbiztosítást és ezt követően válassz a biztosítási időtartamok közül.

 

 

extragarancia-termekoldal-junius

 

MENNYIBE KERÜL EZ NEKEM? NÉZZÜNK MEG EGY PÉLDÁT!

Például egy vásárolni kívánt mobiltelefon vételára 54 990 Ft - 2 év gyári garanciával:

 

Extra Garancia Standard:

Tehát a gyári garanciát követően plusz 1 év kiterjesztett garancia a műszaki meghibásodásokra: 25 587 Ft,
azaz mindössze napi 70 Ft. 

extragarancia_01_junius

 

Extra Garancia Baleset:

Tehát a gyári garancia ideje alatt 2 év balesetbiztosítás a külső hatás következtében
fellépő fizikai károsodás során keletkezett meghibásodásra: 23 097 Ft.

extragarancia_02_junius

 

Extra Garancia Prémium:

Tehát a gyári garanciát követően plusz 1 év kiterjesztett garancia a műszaki meghibásodásokra,
valamint a vásárlást követő nap 00:00 órától 3 évig tartó baleseti biztosítás: 48 835 Ft.

extragarancia_03_junius

HOGYAN VEHETEM IGÉNYBE A SZOLGÁLTATÁST?

Választhatod szaküzleteinkben, vagy akár online vásárlás során.
 

Szaküzleteinkben

Ha kiválasztottad a megvásárolni kívánt terméket, 17 szaküzletünk egyikében, szakképzett eladóink készséggel segítenek a szolgáltatással kapcsolatos kérdésekben és a szerződés megkötésben.
 

Online

A kiválasztott termékedhez Extra Garanciát online három módon is igényelhetsz:

 

1. A termék kosárba helyezését megelőzően

extragarancia-termekoldal-junius

 

2. A termék kosárba helyezését követően a visszaigazoló ablakban

kosarban a termek

 

3. A kosár tartalmának ellenőrzése során

kosar_adatok_extragarancia

 

Vásárlási folyamat

A hagyományos vásárlási folyamat kiegészül az Extra Garancia lépéssel.

 

A következőkre ügyelj adatok megadásakor: 

1. A vásárláshoz megadott regisztrációs e-mail cím aktív legyen és pontosan add meg, mert a vásárlás után a biztosító erre a címre küldi a garanciához tartozó kötvényt

2. A számlán lévő névnek meg kell egyeznie a kötvényen szereplő névvel

3. A biztosító által küldött garanciához tartozó kötvényt a GDPR rendeletnek megfelelően csak jelszóval lehetséges megtekinteni, ami a vásárláskor megadott születési dátumból és irányító számból tevődik össze (például 1980-10-12 és 1033 esetében: 198010121033) vagy cég esetén az adószám kötőjelek nélkül.

 

Extra garancia visszaigazolás

A rendelés leadását követően az e-mail címedre a biztosító megküldi az alábbi dokumentumokat:

  • Extra Garancia Biztosítási kötvényt
  • Extra Garancia Biztosítás Szerződési feltételek és ügyféltájékoztatót
  • Extra Garancia Biztosítás Biztosítási termékismertetőt (AHE-41418/2ED)

Az Extra Garancia Biztosítási kötvény garantálja számodra, hogy terméked a gyártó által kiajánlott garancián túl is védve legyen, ezért érdemes a fiókodba érkező e-mailt elmenteni, fontosnak megjelölni. A garancia érvényesítéséhez a kötvényen túl a vásárlásról készült számlára is szükséged lesz.

 

Nem találom a kötvényt

1. Amennyiben nincs a levél a vásárláskor megadott e-mail beérkező levelek mappájában, úgy érdemes a SPAM mappában keresni (vagy a törölt elemek között)

2. Ha e-mail fiókod egyik mappájában sem találod, akkor további segítségnyújtásért, a kötvény újbóli megküldéséért fordulj szerződött partnerünkhöz írásban a [email protected] e-mail címen, vagy hívd a +36 1 501 9770 telefonszámot hétfőtől péntekig 8.00-16.00 óra között.

Megtaláltam a kötvényt, de nem tudom a kódot

A kód a vásárláskor megadott születési dátumból és irányító számból tevődik össze (például 1980-10-12 és 1033 esetében: 198010121033) vagy cég esetén az adószám kötőjelek nélkül. Ha továbbra sem tudod megnyitni, fordulj szerződött partnerünkhöz írásban a [email protected] e-mail címen, vagy hívd a +36 1 501 9770 telefonszámot hétfőtől péntekig 8.00-16.00 óra között.

 

Fizetési módok

A biztosítási díj a vásárlás napján készpénzben, vagy bankkártyás fizetéssel, egy összegben, a termék vásárlásának vagy átvételének napján az áruház pénztárában, illetve online áruházunkban történő vásárlás esetén utánvéttel a biztosított termék vételárának megfizetésével egyidejűleg fizetendő.
A készpénzes és kártyás vásárlás mellett lehetőség van a biztosítási díj áruvásárlási hitellel történő kiegyenlítésére is.

 

KÁRIGÉNY BEJELENTÉSE

Ha már megtörtént a baj, jelezd!

Amennyiben a gyári garancia/jótállás még érvényes a termékre, keresd fel a gyártó által ajánlott márkaszervizt!

Amennyiben a gyári garancia/jótállás már nem érvényes, illetve baleseti meghibásodás esetén: 

üzenj email-ben: a [email protected] e-mail címre telefonszámod megadásával, hogy a szerződött partnerünk fel tudja venni veled a kapcsolatot,

küldj fax-ot: +36 1 413 3461

hívd telefonon: információs vonal +36 1 501 9770, hétfőtől péntekig 8.00-16.00 óra között hívhatod.

 

AZ EXTRA GARANCIA BIZTOSÍTÁST TERMÉKEDDEL EGYÜTT, AKÁR HITELRE IS MEGVÁSÁROLHATOD!

Amennyiben a megjelölt termékhez elérhető Extra Garancia szolgáltatásunk, úgy válaszd hozzá a hiteligénylés megkezdése előtt a Standard, Baleset vagy Prémium Extra Garancia szolgáltatást és vidd értékes műszaki terméked Extra Garanciával együtt hitelre.a,b,c

 

HITELIGÉNYLÉS EXTRA GARANCIÁVAL! HOGYAN? 

 

Szaküzleteinkben

Ha online rendelnél, de szaküzletünkben igényelnél hitelt, ellenőrizd, hogy a választott termékre érvényes-e hitelajánlatunk és elérhető-e hozzá Extra Garancia szolgáltatás:

1. A termékoldalon, - a termék fotója mellett,- feltüntetjük, hogy az adott termékhez elérhető-e Extra Garancia szolgáltatás.

2. Amennyiben igen, úgy jelöld meg a három típusú Extra Garancia szolgáltatás közül (balesetbiztosítás, standard, prémium) az általad választottat.

3. Tedd kosárba a terméket, - már az Extra Garancia szolgáltatással együtt.

4. A rendelés folyamán válaszd a szaküzletben történő átvételt és a fizetés a szaküzletben fizetési módot a rendelés leadásánál!

Ha előzetes online rendelés nélkül vásárolnál hitelre szaküzletünkben, ellenőrizd, hogy a választott termékre érvényes-e hitelajánlatunk, elérhető-e hozzá Extra Garancia szolgáltatás, és van–e készleten az adott szaküzletben (termékoldalon találod az információt)!

A hiteligénylés megkezdése előtt a hitelre vásárolni kívánt termék mellé jelezd értékesítő kollégánknak, hogy Extra Garancia szolgáltatással együtt szeretnéd megvásárolni.
 

Online

1. A termékoldalon, - a termék fotója mellett,- feltüntetjük, hogy az adott termékhez elérhető-e Extra Garancia szolgáltatás.

2. Amennyiben igen, úgy jelöld meg a három típusú Extra Garancia szolgáltatás közül (balesetbiztosítás, standard, prémium) az általad választottat.

3. Tedd kosárba a terméket, - már az Extra Garancia szolgáltatással együtt.

4. A fizetési módoknál válaszd az online hitelt (csak házhoz szállítás és szaküzletes átvételi mód érhető el)!

5. A rendelés véglegesítését követően egy online űrlapra irányítunk, ahol meg kell adnod a hiteligényléshez szükséges adatokat.

 

 

EXTRA GARANCIA PARTNERÜNKRŐL

Az Extra Garancia Biztosítást az Allianz Hungária Zrt. nyújtja.

 

Extra Garancia Biztosítás szerződési feltételei

Az Extra Garancia Biztosítás biztosítási termékismertetője

Az Extra Garancia Biztosítás hatályos szerződési feltételek

2019. július 15. és 2020. november 3. között kötött biztosítási szerződések esetén hatályos szerződési feltételek

2019. április 1. és 2019. július 14. között kötött biztosítási szerződések esetén a szerződési feltételek

2018. május 25. és 2019. március 31. között kötött biztosítási szerződések esetén a szerződési feltételek

2018. február 23. és 2018. május 24. között kötött biztosítási szerződések esetén a szerződési feltételek

2017. november 1. és 2018. február 22. között kötött biztosítási szerződések esetén a szerződési feltételek

2017. szeptember 15. és 2017. október 31. között kötött biztosítási szerződések esetén a szerződési feltételek

2017. január 1. és 2017. szeptember 14. között kötött biztosítási szerződések esetén a szerződési feltételek

2016. október 1. és 2016. december 31. között kötött biztosítási szerződések esetén a szerződési feltételek

2016. június 25. és 2016. szeptember 30. között kötött biztosítási szerződések esetén a szerződési feltételek

2016. január 15. és 2016. június 24. között kötött biztosítási szerződések esetén a szerződési feltételek

 

170 emberből 100 találta hasznosnak

Kapcsolódó kérdések:

 

Szaküzletek  nyitva tartása,  információk