Keresés a segítségben
Garanciális ügyintézés
3. Fordulj közvetlenül hozzánk vagy a márkaszervizhez,
ha a termék meghibásodott!
A vásárolt termékkel kapcsolatban esetlegesen felmerülő panasz leggyorsabb megoldása érdekében javasoljuk, hogy fordulj közvetlenül a márkaszervizhez. Válaszd ki a listából terméked márkáját, majd vedd fel a kapcsolatot a megadott elérhetőségeken a szervizzel. Amennyiben nem szeretnéd a márkaszervizt választani, természetesen a jogszabályok alapján hozzánk is fordulhatsz (akár Messengeren is) - elsődlegesen mi mint Eladó vagyunk köteles kezelni a Jótálláshoz illetve Kellékszavatossághoz kapcsolódó igényeidet, a márkaszervizhez fordulás lehetősége csupán egy opció, ami adott esetben gyorsíthatja az ügyintézést.
4. Amennyiben a termék hivatalos márkaszervizét választod, juttasd el készülékét a márkaszervizbe!
Az általunk forgalmazott készülékekhez tartozó márkaszervizek különböző feltételekkel és kényelmi szolgáltatásokkal dolgoznak. Kérjük, minden esetben tájékozódj a konkrét szervizben elérhető szolgáltatásokról, mert sok esetben ezek a szolgáltatások magukban foglalják a javításra szoruló termék szállítását is! A szervizek tömegközlekedésen nem szállítható, nagy termékek esetében a garancia idején ingyenes helyszíni javítást biztosítanak az egész országban, vagy ha ez nem lehetséges, gondoskodnak a szállításról.
5. Várd meg a márkaszerviz értesítését a javítás befejezéséről!
A javítás ideje függ a terméktől és annak hibájától. Az Extreme Digital, mint forgalmazó Eladó köteles a jótállási, kellékszavatossági igényeidet megfelelően kezelni, de a javításokat minden esetben a márkaszerviz végzi. Amennyiben a hibás terméket szaküzleteink egyikében vagy szervizünkben adtad le, a szervizelési idő megnövekszik a márkaszervizbe való eljuttatás idejével. A termék javítása esetén a jótállás időtartama meghosszabbodik a szervizben töltött idővel. Kivétel, ha a szerviz hardver hibát nem talált, azaz a meghibásodást a szakszerűtlen kezelés, vírus, nem jogtiszta szoftver stb. okozta. A javítás állapotáról kérjük, minden esetben annál a szerviznél érdeklődj, ahol leadtad a készüléket javításra!
TOVÁBBI HASZNOS TUDNIVALÓK, INFORMÁCIÓK
Tájékoztató a kötelező jótállásra vonatkozóan »
Az általunk forgalmazott termékekre a 151/2003 (IX.22) Kormányrendelet alapján az alábbi feltételek mellett egy év jótállást vállalunk. Ettől bizonyos esetekben a fogyasztó javára eltérhetünk, de ezt minden esetben külön feltüntetjük a termékoldalon. A beszállítók, gyártók a jótállástól függetlenül változó idejű garanciát nyújtanak termékeikhez, amely biztosítja, hogy a rendeltetésszerű használat mellett előforduló hibák kijavítását az adott termék szakszervize vállalja a garancia időn belül. Műszaki cikkek esetében ez a garancia általában 1 év vagy több, egyes gyártók pedig több éves garanciát is vállalnak. Kiemeljük azonban, hogy e tájékoztató nem jelenti azt, hogy a jogszabályi előírások fennállása esetén egyéb esetekben nem vagy jogosult cserét, vételárleszállítást vagy elállást érvényesíteni. Minden esetben ellenőrizd, hogy rendelkezel-e érvényes jótállási jeggyel! Kiemeljük azonban, hogy ezen tájékoztatás nem érint a Ptk. szerinti Kellékszavatossági jogokat és az ott meghatározott határidőket. Jelen tájékoztató csak és kizárólag a jogszabály által meghatározott Jótállásra vonatkozik.
Mit kell tudni a jótállási jegyről?
Jótállási igényedet a vásárolt termékhez mellékelt jótállási jeggyel, az eredeti számlával, vagy ennek másolatával érvényesítheted. Kérjük, hogy ezen iratokat gondosan őrizd meg! Elveszett jótállási jegyet nem áll módunkban pótolni. A jótállási jegyen történő bármilyen, utólagos javítás, törlés vagy átírás, valótlan adatok bejegyzése a jótállási jegy érvénytelenségét vonja maga után.
Mettől meddig érvényes a jótállás?
A jótállási időtartam a termék részedre történő átadás napján, vagy ha az üzembe helyezést mi vagy az általunk megbízott személy végzi, akkor az üzembe helyezés napjával kezdődik és egy évig érvényes. A termék javítása esetén a jótállás időtartama meghosszabbodik a szervizben töltött idővel. Kivétel, ha a szerviz hardver hibát nem talált, azaz a meghibásodást a szakszerűtlen kezelés, vírus, nem jogtiszta szoftver stb. okozta. A termék vagy jelentős részének cseréje esetén a jótállás időtartama a kicserélt termék (jelentős része) tekintetében újra kezdődik. A vásárló az észlelt hibát cégünk felé a legrövidebb időn belül köteles jelezni, amennyiben ezt elmulasztja, az ebből adódó károk a vevőt terhelik.
Mire nem érvényes a jótállás?
Helytelen szállítás, tárolás, erőszakos külső behatás, külső kábel szakadás, elemi csapás (pl.: villámcsapás, túlfeszültség) okozta rongálódás.
Szakszerűtlen kezelés, poros, nedves környezetben való használat.
Az Extreme Digital Zrt. szervizén vagy a márkaszervizen kívül végzett beavatkozás, javítás, bővítés, átalakítás.
Hibásan telepített, nem jogtiszta szoftver vagy vírus okozta meghibásodás.
Természetes elhasználódás.
Kihez fordulhatok, ha a termék meghibásodott?
A vásárolt termékkel kapcsolatban esetlegesen felmerülő panasz esetén hozzánk vagy közvetlenül a márkaszervizhez fordulhatsz, a döntés a Tiéd. A leggyorsabb megoldás érdekében javasoljuk, hogy fordulj közvetlenül a márkaszervizhez!
Amennyiben hozzánk juttatod vissza, a meghibásodott készülékedet bármelyik szaküzletünkben* vagy közvetlenül a szervizünkben is leadhatod, a készülék eredeti, gyári csomagolásában, vagy annak hiányában a leggondosabb csomagolásban, minden tartozékával, valamint a kapott számlával (vagy másolatával) együtt. A garanciális javításokat továbbítjuk a márkaszervizeknek, így a leadott készülékek javításának ideje meghosszabbodhat.
Mennyi időt vesz igénybe a javítás?
A javítás ideje függ a terméktől, annak hibájától. Bizonyos esetekben előfordulhatnak hosszabb javítási határidők, amennyiben nem áll rendelkezésre cserealkatrész a meghibásodott készülék javításához. Amennyiben a készülék nem javítható, ezt velünk a szerviz írásban közli és csereigazolást ad ki, amellyel hozzájuthatsz a meghibásodott készülékkel egyenértékű új készülékhez.
Hogyan küldhetem el a hibás terméket az Extreme Digital-hoz?
Meghibásodott készülékedet 3 féleképpen juttathatod el hozzánk:
személyesen is leadhatod azt bármelyik szaküzletünkben1 vagy közvetlenül a szervizünkben
(1044 Budapest, Ezred utca 1-3. (C2-es épület, 16-os garázskapu),
elküldheted azt Garanciafutár szolgáltatásunk igénybe vételével.
Extreme Digital központi szerviz elérhetőségei:
Cím: 1044 Budapest, Ezred utca 1-3. (C2-es épület, 16-os garázskapu)
Nyitva tartás: Nézd meg az aktuális nyitva tartást
Telefonszám: +36-1-452-0090
Lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal