Garancia, garanciális ügyintézés

Az Extreme Digital online áruházban leadott, de eMAG által kiszolgált rendeléseid garanciáját elektronikus formában tudod letölteni.

 

Letöltés Extreme Digital fiókból

  1. Jelentkezz be Extreme Digital felhasználói fiókodba, amin keresztül az érintett rendelést leadtad!
  2. A Rendelések menüpontban keresd ki az eMAG által kiszolgált rendelésed!
  3. Kattints a “Rendelés részletei” gombra!
  4. A rendelt termékek listában keresd ki az érintett terméket és kattints az “Elektronikus garancia” gombra!

 

 

Frame 1

 

Letöltés eMAG fiókból

  1. Jelentkezz be eMAG felhasználói fiókodba, ahová az Extreme Digital oldalán leadott rendelésed került (az e-mail cím megegyezik az Extreme Digital fiókodhoz tartozó e-mail címmel)!
  2. A Termékgaranciák menüpontban keresd ki az érintett rendelésed!
  3. Kattints a terméknél a “Letöltés” gombra!

 

eMAG_termékgaranciák

 

A garanciális ügyintézést akár online is igényelheted az eMAG felhasználói fiókodon belül, a Szerviz menüpontban.

Az online ügyintézés menete:

  1. Jelentkezz be eMAG felhasználói fiókodba!
  2. A “Saját fiók” menüben válaszd a Szerviz lehetőséget!
  3. Válaszd ki a meghibásodott terméket a listából!
  4. Írd le a tapasztalt hibát!
  5. Válaszd ki, hogy milyen címen található a hibás termék.
  6. Válassz időpontot, hogy mikorra preferált a futár érkezése a termékért!
  7. Készítsd össze a terméket szállítható állapotban, minden tartozékával együtt!

 

Bővebb információért kattints az alábbi linkekre:
Termék garanciája
Termékvisszaküldéssel, szervizeléssel, visszatérítéssel kapcsolatos kérdések

Kapcsolódó kérdések:

 

Szaküzletek  nyitva tartása,  információk