Keresés a segítségben
Házhoz szállítás
otthon maradnál? kiszállítjuk neked!
Szeretnéd kényelmesen, otthonodban átvenni a megrendelt terméket?
Szállítási díjak
Normál csomag
értékhatártól függetlenül
890 - 990 Ft között
Nagyméretű csomag°
értékhatártól függetlenül, egységesen
4 790 Ft
°Nagyméretű csomag: Nagyméretű csomagnak minősül minden háztartási nagygép (hűtőszekrény, mosógép, mosogatógép, tűzhely, beépíthető eszközök, szárítógépek), bútor, kerti bútor, fitnesz gép, kerékpár, klíma berendezés, valamint minden olyan termék, melynek súlya vagy mérete a 31 kg-ot vagy 160 cm-t bármely irányban meghaladja.
Rendelésed a több, kisméretű tételek esetén NEM számít nagyméretű csomagnak, ha azok összsúlya el is éri a 31 kg-ot, vagy az összméret bármelyik dimenziója nagyobb lesz, mint 160 cm.
A nagyméretű csomagok szaküzletekben történő átvétele átmenetileg nem elérhető.
Amennyiben rendelésed több terméket is tartalmaz, akkor a bruttó kiszállítási díj a legmagasabb szállítási díjjal rendelkező termék szállítási költségét jelenti.
A megvásárolni kívánt terméked pontos szállítási díjáról az alábbi módokon tájékozódhatsz.
Termékoldalon
Ellenőrizd a termékoldalon, az átvételi módokhoz tartozó szállítási költséget.
Kosárfolyamat során
Amennyiben a kosárba helyezést megelőzően nem tájékozódtál a szállítási díjról, úgy a rendelési folyamat Adatok megadása > Átvételi módok kiválasztása lépésnél tudod ellenőrizni azt.
Milyen fizetési módot választhatsz?
Házhozszállítással kért rendelés esetén az alábbi fizetési módok érhetőek el:
Fizetési módok online
banki átutalás, online bankkártya, Barion használat, online hitel, Extreme Digital ajándékkártya
Fizetési módok átvételkor
a futárnál csak készpénzes fizetésre van lehetőség,
az utánvét kezelési költség bruttó 490 Ft. (Bővebben).
Értékhatártól függetlenül, az utánvétes (futárnál, átvételkor készpénzben fizetendő) fizetési móddal kért házhoz szállítás esetén bruttó 490 Ft-ot számítunk fel utánvét kezelési költségként.
A rendeléskor azonnal ki nem fizetett vételár esetén, mi mindaddig meghitelezzük Számodra a termékek és szolgáltatások díját, míg a csomagot át nem veszed és ki nem fizeted, akár ott a helyszínen történő tartalom ellenőrzés mellett, ami egy plusz ellenőrzési pont, biztosíték számodra. Éppen ezért az utánvét kezelési költség csak utánvétes fizetési mód esetén jelenik meg, a biztonságos online előre fizetések vagy az előre utalás esetén ezt a díjat elengedjük (pl. SimplePay, Barion, áruhitel, ED ajándékkártya, előre utalás).
MIKOR ÉS HOGYAN TÖRTÉNIK A KISZÁLLÍTÁS?
A kiszállítás Magyarország egész területén, munkanapon általánosságban 8-16 óra között történik (futárszolgálatonként részletezve az oldal alján). A kiszállítás megkezdéséről e-mail üzenetben tájékoztatunk.
Háztartási nagygépek szállítása esetén, adott futárszolgálat gondoskodik a készülék épületbe (házba, lakásba, irodába) történő szállításáról, a kicsomagolásról és a csomagolóanyag elszállításáról is. Bővebb információ az oldal alján, szállító partnerenként részletezve.
Figyelem!
Háztartási nagygépek házhoz szállítása esetén, előfordulhat, hogy az ingatlan egyedi tulajdonságai miatt az adott termék súlya és/vagy méretei a futár testi épségét, vagy az ingatlan állagát veszélyezteti, ezért a futárszolgálatok megtagadhatják a bejárati ajtóhoz történő szállítást. Ebben az esetben a vevő részére visszatérítjük a vételárat.
RENDELÉSED AKÁR TÖBB CSOMAGBAN, KÜLÖN IS ÉRKEZHET
Amennyiben a rendelésedben több tétel szerepel, azok készlete egymástól távol lévő raktárbakban is lehet. A gyors kézbesítés érdekében így előfordulhat, hogy a rendelésed több csomagban kerül feladásra, ezzel elkerülve az egy helyre történő átszállítás időigényét.
Mit jelent ez pontosan?
- A legfontosabb: a kézbesítés díja ebben az esetben sem változik, rendelésed a meghirdetett áron juttatjuk el otthonodba.
- A rendelést akár több részletben kerülhet kiszállításra, törekedve arra, hogy egy időpontban érkezzen meg a megadott szállítási címre.
- A rendelésed teljesítésénél annyi számla kerülhet kiállításra, ahány részletben adjuk fel a csomagot. Erről több e-mail értesítést is kaphatsz, de a szállítás díja csak az egyiken fog szerepelni.
- A futárnak történő átadáskor így több, különböző csomagszámot is kaphatsz, melyet e-mail üzenetben küldünk el számodra (weboldalunkon és chatbot szolgáltatásunkon belül a „Csomagkövetés” gombra kattintva mindig a legutoljára feladott csomagszámra mutat a gomb).
- Utánvétes (futárnál történő) fizetés esetén, ha a rendelésed nem egy időben érkezik, a futár mindig az adott csomag értékét fogja elkérni. Ne izgulj, a többi is érkezni fog.
Nem talált otthon a kézbesítő? Ingyenesen újra kiszállítjuk!
Amennyiben a kézbesítő az áru átadását nem tudja teljesíteni, értesítést hagy a csomagról. A küldeményről ezután az értesítésen megjelölt telefonszámon lehet érdeklődni. Sikertelen kézbesítés esetén a futárszolgálat az újra egyeztetett időpontban díjmentesen megkísérli a kiszállítást.
KÉRJÜK, HOGY A CSOMAGOT MÉG ÁTVÉTELKOR ELLENŐRIZD LE A FUTÁR JELENLÉTÉBEN!
A csomag tartalmára vonatkozó reklamációt kizárólag abban az esetben tudunk elfogadni, ha a hiány vagy sérülés ténye a fuvarlevélen a futár jelenlétében kerül rögzítésre.
MILYEN SZOLGÁLTATÁST KAPsz, HA HÁZHOZ SZÁLLÍTÁST VÁLASZtasz?
Szerződött futárszolgálataink a kiszállítás alkalmával az alábbi szolgáltatásokat nyújtják számodra:
- Csomagkézbesítés az első zárt ajtóig (pl. lépcsőház, normál méretű termékek esetén)
- Csomagkézbesítés a bejárati ajtóig (nagyméretű termékek, pl. háztartási nagygépek esetén)
- Open box szolgáltatás – csomagbontás a futár jelenlétében*
- A szállítási hulladék elszállítása, amennyiben a címzett igényt tart rá
- Előre történő jelzés esetén azonos kategóriájú, régi (elektronikai hulladéknak minősülő) készülék elszállítása (rendelési folyamat megjegyzés rovatban kell jelezni, valamint a készüléket a szállítás napjára szállítható állapotba kell helyezni)
* Open box - Szerződött partnereink a rendelés átvételének alkalmával lehetőséget biztosítanak a termék kibontására, hogy a termék fizikai állapotát még távozásuk előtt ellenőrizhesd. Ha problémát észlelsz, a sérülés tényét jelezheted a fuvarlevélen (Royal Futárszolgálat) vagy kérhetsz jegyzőkönyvet, hogy rögzítésre kerüljön, hogy a sérülés átvétel előtt keletkezett, ezzel is megkönnyítve az ügyintézést.
A nyújtott szolgáltatások részét nem képezi a termékek beüzemelése.
*Express One Hungary által szállított csomagok, valamint a HDT által szállított TV készülékek esetén a csomagbontást a futár nem várja meg, azonban külsérelmi nyom esetén kérheted annak futár jelenlétében történő jegyzőkönyvezését.
Szerződött futárszolgálati partnereink elérhetőségei
Csomagod összekészítése után adjuk át szerződött futárszolgálati partnerünknek, melyről e-mailben is küldünk értesítést, valamint megtekintheted a Személyes menü rendelések menüpontban is a csomagszámot, mellyel nyomon követheted a rendelésed útját partnerünknél.
Royal Futár Hungária (normál méretű csomag)
royalfutar.hu
+36 1 216 3606, +36 20/30/70 216 3606
[email protected]
- Open Box szolgáltatás: ✔
- Szállítási idő intervallum: 8:00-17:00
- Napon belüli időpont választás opció: X
- Meddig viszik: Első zárt ajtó (kertes ház - kapubejáró, emeletes társasház - lépcsőház ajtó)
- Régi készüléket elszállítja, ha a rendelésen előre jelzés kerül és a termék szállításra alkalmas állapotban elő van készítve: ✔
- Csomagoló anyag elszállítása: ✔
- Termék üzembe helyezése: X
- Egyéb szolgáltatások: X
- Sikertelen kézbesítés esetén: A futárszolgálat felveszi a kapcsolatot a címzettel. Ha ez sikertelen, visszaszállításra kerül a rendelés a feladóhoz.
Royal Futár Hungária (nagyméretű csomag)
royalfutar.hu
+36 1 216 3606, +36 20/30/70 216 3606
[email protected]
- Open Box szolgáltatás: ✔
- Szállítási idő intervallum: 8:00-17:00
- Napon belüli időpont választás opció: X
- Meddig viszik: Bejárati ajtó (kertes ház - bejárati ajtó emeletes társasház - lépcsőházon belül, bejárati ajtó) vagy a termék rendeltetési helyére, ha biztosított a helyszín.
- Régi készüléket elszállítja, ha a rendelésen előre jelzés kerül és a termék szállításra alkalmas állapotban elő van készítve: ✔
- Csomagoló anyag elszállítása: ✔
- Termék üzembe helyezése: X
- Egyéb szolgáltatások: X
- Sikertelen kézbesítés esetén: A futárszolgálat felveszi a kapcsolatot a címzettel. Ha ez sikertelen, visszaszállításra kerül a rendelés a feladóhoz.
Express One
tracking.expressone.hu
+36 1 8 777 400
[email protected]
- Open Box szolgáltatás: X
- Szállítási idő intervallum: 8:00-17:00
- Napon belüli időpont választás opció: X
- Meddig viszik: Első zárt ajtó (kertes ház - kapubejáró, emeletes társasház - lépcsőház ajtó)
- Régi készüléket elszállítja, ha a rendelésen előre jelzés kerül és a termék szállításra alkalmas állapotban elő van készítve: ✔
- Csomagoló anyag elszállítása: X
- Termék üzembe helyezése: X
- Egyéb szolgáltatások: X
-
Sikertelen kézbesítés esetén: A kiszállítást következő napon újra próbálják. Ha ez sikertelen, visszaszállításra kerül a rendelés a feladóhoz.
-
Érintésmentes átvétel: ✔ (Bővebb információ)
Home Delivery Team (HDT)
homedt.hu/track
+36 20 395 4252, +36 20 257 2263, +36 20 557 4499
[email protected]
-
Open Box szolgáltatás: ✔
- Szállítási idő intervallum: 7:00-19:00
- Napon belüli időpont választás opció: X
-
Meddig viszik: Bejárati ajtó (kertes ház - bejárati ajtó emeletes társasház - lépcsőházon belül, bejárati ajtó) vagy a termék rendeltetési helyére, ha biztosított a helyszín.* (a szállítók az ingatlanba átmenetileg nem lépnek be)
- Régi készüléket elszállítja, ha a rendelésen előre jelzés kerül és a termék szállításra alkalmas állapotban elő van készítve: ✔
-
Csomagoló anyag elszállítása: ✔ (átmenetileg nem szállítják el)
- Termék üzembe helyezése: X
- Egyéb szolgáltatások: X
-
Sikertelen kézbesítés esetén: A kiszállítást még 3x próbálják újra. Sikertelenség esetén visszaszállításra kerül a feladóhoz.
* 80 kg felett, partnerünk a terméket az első zárt ajtóig kézbesíti (társasházak esetén lépcsőházajtó).
SZAMI Group
szamigroup.hu
Országos szállítás: +36 70 418 6279,
Bp., Pest megyei: +36 20 395 0117, +36 20 269 6172
[email protected]
- Open Box szolgáltatás: ✔
- Szállítási idő intervallum: 10:00-19:00
- Napon belüli időpont választás opció: X
- Meddig viszik: Bejárati ajtó (kertes ház - bejárati ajtó emeletes társasház - lépcsőházon belül, bejárati ajtó) vagy a termék rendeltetési helyére, ha biztosított a helyszín. (a szállítók az ingatlanba átmenetileg nem lépnek be)
- Régi készüléket elszállítja, ha a rendelésen előre jelzés kerül és a termék szállításra alkalmas állapotban elő van készítve: ✔
- Csomagoló anyag elszállítása: ✔ (átmenetileg nem szállítják el)
- Termék üzembe helyezése: X
- Egyéb szolgáltatások: X
- Sikertelen kézbesítés esetén: A kiszállítást a következő napon újra megpróbálják. Sikertelenség esetén visszaszállításra kerül a feladóhoz.
Extreme Digital Futár
+36 1 452 0090
[email protected]
- Open Box szolgáltatás: ✔
- Szállítási idő intervallum: 9:00-16:30
- Napon belüli időpont választás opció: X
- Meddig viszik: Bejárati ajtó (kertes ház - bejárati ajtó emeletes társasház - lépcsőházon belül, bejárati ajtó) vagy a termék rendeltetési helyére, ha biztosított a helyszín.
- Régi készüléket elszállítja, ha a rendelésen előre jelzés kerül és a termék szállításra alkalmas állapotban elő van készítve: ✔
- Csomagoló anyag elszállítása: ✔
- Termék üzembe helyezése: X
- Egyéb szolgáltatások: X
- Sikertelen kézbesítés esetén: A kiszállítást a sikertelen kézbesítést követő 1-3 munkanapon belül újra próbálják. Sikertelenség esetén visszaszállításra kerül a feladóhoz.
Sprinter Futárszolgálat
spinter.hu
+36 1 881 2615
Hétfő 07:00-19:30, kedd-péntek: 07:30-17:30
[email protected]
- Open Box szolgáltatás: X
- Szállítási idő intervallum: 08:00 - 17:00
- Napon belüli időpont választás opció: X
- Meddig viszik: Bejárati ajtó (kertes ház - bejárati ajtó emeletes társasház - lépcsőházon belül, bejárati ajtó)
- Régi készüléket elszállítja, ha a rendelésen előre jelzés kerül és a termék szállításra alkalmas állapotban elő van készítve: ✔
- Csomagoló anyag elszállítása: X
- Termék üzembe helyezése: X
- Egyéb szolgáltatások: X
- Sikertelen kézbesítés esetén: A kiszállítást a sikertelen kézbesítést követően még 1x kísérlik meg (akár aznap). Sikertelenség esetén visszaszállításra kerül a feladóhoz.