szolgáltatás

Házhozszállítás futárszolgálattal

Otthon maradnál? Kiszállítjuk Neked!

 

Szállítási díjaink:15 001 Ft alatt15 001 Ft-tól
 

Átvétel szaküzletben

Átvétel kiszállítással

Átvétel szaküzletben

Átvétel kiszállítással

Normál csomag

INGYENES!

790 Ft

INGYENES!

INGYENES!

Nagyméretű csomag°

INGYENES!

2 990 Ft

INGYENES!

2 990 Ft

OTTHON MARADNÁL? KISZÁLLÍTJUK NEKED!

Szeretnéd kényelmesen, otthonodban átvenni a megrendelt terméket?

A bruttó 15 000 Ft feletti normál méretű megrendelést ingyenesen szállítunk házhoz az ország területén szerződött futárszolgálataink segítségével. A bruttó 15 000 Ft vagy ez alatti rendelések kiszállításának díja (amennyiben nem nagyméretű csomag) bruttó 790 Ft.

A nagyméretű csomagok° kiszállítási díja, értékhatártól függetlenül egységesen 2 990 Ft.

°Nagyméretű csomag: Nagyméretű csomagnak minősül minden háztartási nagygép (hűtőszekrény, mosógép, mosogatógép, tűzhely, beépíthető eszközök, szárítógépek), bútor, kerti bútor, fitnesz gép, kerékpár, klíma berendezés, valamint minden olyan termék, melynek súlya vagy mérete a 31 kg-ot vagy 160 cm-t bármely irányban meghaladja.

A nagyméretű csomagok megjelölt szaküzletekben történő átvétele továbbra is ingyenes marad.

Rendelésed NEM számít nagyméretű csomagnak, ha a rendelésedben szereplő tételek összsúlya eléri a 31 kg-ot, vagy az összméret bármelyik dimenziója nagyobb lesz, mint 160 cm.

Amennyiben rendelésed nagyméretű csomagot és normál csomagot is tartalmaz, akkor a bruttó kiszállítási díj 2 990 Ft.

A rendelési folyamatban a szállítási költséget az átvételi mód kiválasztásánál is ellenőrizheted.

milyen fizetési módot választhatok?

Házhozszállítással kért rendelés esetén az alábbi fizetési módok érhetőek el:

Fizetési módok: fizetés készpénzben, banki átutalás, Barion használat, online hitel, Extreme Digital ajándékkártya

Fizetés a helyszínen: a futárnál csak készpénzes fizetésre van lehetőség, az utánvét kezelési költség bruttó 290 Ft.

Utánvét kezelési költség

Értékhatártól függetlenül, az utánvétes (futárnál, átvételkor készpénzben fizetendő) fizetési móddal kért házhoz szállítás esetén bruttó 290 Ft-ot számítunk fel utánvét kezelési költségként.

A rendeléskor azonnal ki nem fizetett vételár esetén, mi mindaddig meghitelezzük Számodra a termékek és szolgáltatások díját, míg a csomagot át nem veszed és ki nem fizeted, akár ott a helyszínen történő tartalom ellenőrzés mellett, ami egy plusz ellenőrzési pont, biztosíték számodra. Éppen ezért az utánvét kezelési költség csak utánvétes fizetési mód esetén jelenik meg, a biztonságos online előre fizetések vagy az előre utalás esetén ezt a díjat elengedjük (pl. online bankkártya, Barion, áruhitel, ED ajándékkártya, előre utalás).

MIKOR ÉS HOGYAN TÖRTÉNIK A KISZÁLLÍTÁS?

A kiszállítás Magyarország egész területén, munkanapon 8-16 óra között történik. A kiszállítás megkezdéséről e-mail üzenetben tájékoztatunk. Háztartási nagygépek szállítása esetén, a szállítási költség magába foglalja a készülék épületbe (házba, lakásba, irodába) történő szállítását, a kicsomagolását és a csomagolóanyag elszállítását is.

HONNAN TUDHATOK MEG BŐVEBB INFORMÁCIÓKAT A CSOMAGOMRÓL?

Csomagod összekészítése után adjuk át szerződött futárszolgálati partnerünknek, melyről e-mailben és SMS-ben is küldünk értesítést, valamint megtekintheted a Személyes menü rendelések menüpontban is a fuvarlevélszámot, mellyel nyomon követheted a rendelésed útját partnerünknél.

NEM TALÁLT OTTHON A KÉZBESÍTŐ? INGYENESEN ÚJRA KISZÁLLÍTJUK!

Amennyiben a kézbesítő az áru átadását nem tudja teljesíteni, értesítést hagy a csomagról. A küldeményről ezután az értesítésen megjelölt telefonszámon lehet érdeklődni. Sikertelen kézbesítés esetén a futárszolgálat az újra egyeztetett időpontban díjmentesen megkísérli a kiszállítást.

KÉRJÜK, HOGY A CSOMAGOT MÉG ÁTVÉTELKOR ELLENŐRIZD LE A FUTÁR JELENLÉTÉBEN!

A csomag tartalmára vonatkozó reklamációt kizárólag abban az esetben tudunk elfogadni, ha a hiány vagy sérülés ténye a fuvarlevélen a futár jelenlétében kerül rögzítésre.*

MILYEN SZOLGÁLTATÁST KAPOK, HA HÁZHOZ SZÁLLÍTÁST VÁLASZTOK?

Szerződött futárszolgálataink a kiszállítás alkalmával az alábbi szolgáltatásokat nyújtják számodra:

  • Csomagkézbesítés az első zárt ajtóig (pl. lépcsőház, normál méretű termékek esetén)

  • Csomagkézbesítés a bejárati ajtóig (nagyméretű termékek, pl. háztartási nagygépek esetén)

  • Open box szolgáltatás – csomagbontás a futár jelenlétében**

  • A szállítási hulladék elszállítása, amennyiben a címzett igényt tart rá

  • Előre történő jelzés esetén azonos kategóriájú, régi (elektronikai hulladéknak minősülő) készülék elszállítása (rendelési folyamat megjegyzés rovatban kell jelezni, valamint a készüléket a szállítás napjára szállítható állapotba kell helyezni)

 
Open box - Szerződött partnereink a rendelés átvételének alkalmával lehetőséget biztosítanak a termék kibontására, hogy a termék fizikai állapotát még távozásuk előtt ellenőrizhesd. Ha problémát észlelsz, a sérülés tényét jelezheted a fuvarlevélen (Royal Futárszolgálat) vagy kérhetsz jegyzőkönyvet (DPD Futárszolgálat), hogy rögzítésre kerüljön, hogy a sérülés átvétel előtt keletkezett, ezzel is megkönnyítve az ügyintézést.

 

**Express One Hungary által szállított csomagok esetén a csomagbontást a futár nem várja meg, azonban külsérelmi nyom esetén kérheted annak futár jelenlétében történő jegyzőkönyvezését. 
 
A nyújtott szolgáltatások részét nem képezi a termékek beüzemelése.

 

Szerződött futárszolgálati partnereink elérhetőségei:

DPD FUTÁRSZOLGÁLAT:

ROYAL FUTÁRSZOLGÁLAT:

  • Telefonszám: +36 1 216 3606, +36 1 217 3707
  • Nyomonkövetés (A weboldalon a csomagkeresés mezőbe kell beírni a csomagszámot)

HOME DELIVERY TEAM (HDT):

Express One Hungary:

 

 

296 emberből 281 találta hasznosnak

Kapcsolódó kérdések: