Házhoz szállítás

 

otthon maradnál? kiszállítjuk neked!

Az Extreme Digital számára fontos  a Vásárlóink és a Dolgozóink testi épsége, ezért tájékozódj weboldalunkon aktuális intézkedéseinkről! Naponta frissítjük!

maradjbiztonsagban_gyik_desktop

 

Szeretnéd kényelmesen, otthonodban átvenni a megrendelt terméket?

 

Szállítási díjak

Normál csomag

értékhatártól függetlenül

890 - 990 Ft között

Nagyméretű csomag°

értékhatártól függetlenül, egységesen

4 790 Ft

 

 

faq-nagycsomag

 

°Nagyméretű csomag: Nagyméretű csomagnak minősül minden háztartási nagygép (hűtőszekrény, mosógép, mosogatógép, tűzhely, beépíthető eszközök, szárítógépek), bútor, kerti bútor, fitnesz gép, kerékpár, klíma berendezés, valamint minden olyan termék, melynek súlya vagy mérete a 31 kg-ot vagy 160 cm-t bármely irányban meghaladja.

 

faq-nem-nagycsomag

 

Rendelésed a több, kisméretű tételek esetén NEM számít nagyméretű csomagnak, ha azok összsúlya el is éri a 31 kg-ot, vagy az összméret bármelyik dimenziója nagyobb lesz, mint 160 cm.

 

A nagyméretű csomagok megjelölt szaküzletekben történő átvétele ingyenes.

Amennyiben rendelésed több terméket is tartalmaz, akkor a bruttó kiszállítási díj a legmagasabb szállítási díjjal rendelkező termék szállítási költségét jelenti.

A megvásárolni kívánt terméked pontos szállítási díjáról az alábbi módokon tájékozódhatsz.

 

 

Termékoldalon

Ellenőrizd a termékoldalon, az átvételi módokhoz tartozó szállítási költséget.

 

termek

 

Kosárfolyamat során

Amennyiben a kosárba helyezést megelőzően nem tájékozódtál a szállítási díjról, úgy a rendelési folyamat Adatok megadása > Átvételi módok kiválasztása lépésnél tudod ellenőrizni azt.

checkout

 

 

 

Milyen fizetési módot választhatsz?

Házhozszállítással kért rendelés esetén az alábbi fizetési módok érhetőek el:

 

Fizetési módok online

banki átutalás, online bankkártya, Barion használat, online hitel, Extreme Digital ajándékkártya

 

faq-mini-atutalas

 

faq-mini-bankkartya

 

faq-mini-barion

 

faq-mini-hitel

 

faq-mini-ajandekkartya

 

 

Fizetési módok átvételkor

a futárnál csak készpénzes fizetésre van lehetőség,
az utánvét kezelési költség bruttó 490 Ft. (Bővebben).

 

 

 

faq-mini-kp

 

 

 

 

 

Utánvét kezelési költség

Értékhatártól függetlenül, az utánvétes (futárnál, átvételkor készpénzben fizetendő) fizetési móddal kért házhoz szállítás esetén bruttó 490 Ft-ot számítunk fel utánvét kezelési költségként.

A rendeléskor azonnal ki nem fizetett vételár esetén, mi mindaddig meghitelezzük Számodra a termékek és szolgáltatások díját, míg a csomagot át nem veszed és ki nem fizeted, akár ott a helyszínen történő tartalom ellenőrzés mellett, ami egy plusz ellenőrzési pont, biztosíték számodra. Éppen ezért az utánvét kezelési költség csak utánvétes fizetési mód esetén jelenik meg, a biztonságos online előre fizetések vagy az előre utalás esetén ezt a díjat elengedjük (pl. SimplePay, Barion, áruhitel, ED ajándékkártya, előre utalás).

 

MIKOR ÉS HOGYAN TÖRTÉNIK A KISZÁLLÍTÁS?

A kiszállítás Magyarország egész területén, munkanapon általánosságban 8-16 óra között történik (futárszolgálatonként részletezve az oldal alján). A kiszállítás megkezdéséről e-mail üzenetben tájékoztatunk.

Háztartási nagygépek szállítása esetén, a szállítási költség magába foglalja a készülék épületbe (házba, lakásba, irodába) történő szállítását, a kicsomagolását és a csomagolóanyag elszállítását is.

Figyelem!

Háztartási nagygépek házhoz szállítása esetén, előfordulhat, hogy az ingatlan egyedi tulajdonságai miatt az adott termék súlya és/vagy méretei a futár testi épségét, vagy az ingatlan állagát veszélyezteti, ezért a futárszolgálatok megtagadhatják a bejárati ajtóhoz történő szállítást. Ebben az esetben a vevő részére visszatérítjük a vételárat.

RENDELÉSED AKÁR TÖBB CSOMAGBAN, KÜLÖN IS ÉRKEZHET

Amennyiben a rendelésedben több tétel szerepel, azok készlete egymástól távol lévő raktárbakban is lehet. A gyors kézbesítés érdekében így előfordulhat, hogy a rendelésed több csomagban kerül feladásra, ezzel elkerülve az egy helyre történő átszállítás időigényét.

Mit jelent ez pontosan?

  • A legfontosabb: a kézbesítés díja ebben az esetben sem változik, rendelésed a meghirdetett áron juttatjuk el otthonodba.
  • A rendelést akár több részletben kerülhet kiszállításra, törekedve arra, hogy egy időpontban érkezzen meg a megadott szállítási címre.
  • A rendelésed teljesítésénél annyi számla kerülhet kiállításra, ahány részletben adjuk fel a csomagot. Erről több e-mail értesítést is kaphatsz, de a szállítás díja csak az egyiken fog szerepelni.
  • A futárnak történő átadáskor így több, különböző csomagszámot is kaphatsz, melyet e-mail üzenetben küldünk el számodra (weboldalunkon és chatbot szolgáltatásunkon belül a „Csomagkövetés” gombra kattintva mindig a legutoljára feladott csomagszámra mutat a gomb).
  • Utánvétes (futárnál történő) fizetés esetén, ha a rendelésed nem egy időben érkezik, a futár mindig az adott csomag értékét fogja elkérni. Ne izgulj, a többi is érkezni fog.

 

Nem talált otthon a kézbesítő? Ingyenesen újra kiszállítjuk!

Amennyiben a kézbesítő az áru átadását nem tudja teljesíteni, értesítést hagy a csomagról. A küldeményről ezután az értesítésen megjelölt telefonszámon lehet érdeklődni. Sikertelen kézbesítés esetén a futárszolgálat az újra egyeztetett időpontban díjmentesen megkísérli a kiszállítást.

 

KÉRJÜK, HOGY A CSOMAGOT MÉG ÁTVÉTELKOR ELLENŐRIZD LE A FUTÁR JELENLÉTÉBEN!

A csomag tartalmára vonatkozó reklamációt kizárólag abban az esetben tudunk elfogadni, ha a hiány vagy sérülés ténye a fuvarlevélen a futár jelenlétében kerül rögzítésre.

 

MILYEN SZOLGÁLTATÁST KAPsz, HA HÁZHOZ SZÁLLÍTÁST VÁLASZtasz?

Szerződött futárszolgálataink a kiszállítás alkalmával az alábbi szolgáltatásokat nyújtják számodra:

  • Csomagkézbesítés az első zárt ajtóig (pl. lépcsőház, normál méretű termékek esetén)
  • Csomagkézbesítés a bejárati ajtóig (nagyméretű termékek, pl. háztartási nagygépek esetén)
  • Open box szolgáltatás – csomagbontás a futár jelenlétében*
  • A szállítási hulladék elszállítása, amennyiben a címzett igényt tart rá
  • Előre történő jelzés esetén azonos kategóriájú, régi (elektronikai hulladéknak minősülő) készülék elszállítása (rendelési folyamat megjegyzés rovatban kell jelezni, valamint a készüléket a szállítás napjára szállítható állapotba kell helyezni) 

* Open box - Szerződött partnereink a rendelés átvételének alkalmával lehetőséget biztosítanak a termék kibontására, hogy a termék fizikai állapotát még távozásuk előtt ellenőrizhesd. Ha problémát észlelsz, a sérülés tényét jelezheted a fuvarlevélen (Royal Futárszolgálat) vagy kérhetsz jegyzőkönyvet, hogy rögzítésre kerüljön, hogy a sérülés átvétel előtt keletkezett, ezzel is megkönnyítve az ügyintézést.

A nyújtott szolgáltatások részét nem képezi a termékek beüzemelése.

*Express One Hungary által szállított csomagok, valamint a HDT által szállított TV készülékek esetén a csomagbontást a futár nem várja meg, azonban külsérelmi nyom esetén kérheted annak futár jelenlétében történő jegyzőkönyvezését.

 

Szerződött futárszolgálati partnereink elérhetőségei

Csomagod összekészítése után adjuk át szerződött futárszolgálati partnerünknek, melyről e-mailben is küldünk értesítést, valamint megtekintheted a Személyes menü rendelések menüpontban is a csomagszámot, mellyel nyomon követheted a rendelésed útját partnerünknél.

 

 

royal futar

Royal Futár Hungária (normál méretű csomag)

royalfutar.hu
+36 1 216 3606, +36 20/30/70 216 3606
[email protected]

 
  • Open Box szolgáltatás:
  • Szállítási idő intervallum: 8:00-17:00
  • Napon belüli időpont választás opció: X
  • Meddig viszik: Első zárt ajtó (kertes ház - kapubejáró, emeletes társasház - lépcsőház ajtó)
  • Régi készüléket elszállítja, ha a rendelésen előre jelzés kerül és a termék szállításra alkalmas állapotban elő van készítve:
  • Csomagoló anyag elszállítása:
  • Termék üzembe helyezése: X
  • Egyéb szolgáltatások: X
  • Sikertelen kézbesítés esetén: A futárszolgálat felveszi a kapcsolatot a címzettel. Ha ez sikertelen, visszaszállításra kerül a rendelés a feladóhoz.
 

royal futar

Royal Futár Hungária (nagyméretű csomag)

royalfutar.hu
+36 1 216 3606, +36 20/30/70 216 3606
[email protected]

 
  • Open Box szolgáltatás:
  • Szállítási idő intervallum: 8:00-17:00
  • Napon belüli időpont választás opció: X
  • Meddig viszik: Bejárati ajtó (kertes ház - bejárati ajtó emeletes társasház - lépcsőházon belül, bejárati ajtó) vagy a termék rendeltetési helyére, ha biztosított a helyszín.
  • Régi készüléket elszállítja, ha a rendelésen előre jelzés kerül és a termék szállításra alkalmas állapotban elő van készítve:
  • Csomagoló anyag elszállítása:
  • Termék üzembe helyezése: X
  • Egyéb szolgáltatások: X
  • Sikertelen kézbesítés esetén: A futárszolgálat felveszi a kapcsolatot a címzettel. Ha ez sikertelen, visszaszállításra kerül a rendelés a feladóhoz.

 

 

expressone

Express One

tracking.expressone.hu
+36 1 8 777 400
[email protected]

 
  • Open Box szolgáltatás: X
  • Szállítási idő intervallum: 8:00-17:00
  • Napon belüli időpont választás opció: X
  • Meddig viszik: Első zárt ajtó (kertes ház - kapubejáró, emeletes társasház - lépcsőház ajtó)
  • Régi készüléket elszállítja, ha a rendelésen előre jelzés kerül és a termék szállításra alkalmas állapotban elő van készítve:
  • Csomagoló anyag elszállítása: X
  • Termék üzembe helyezése: X
  • Egyéb szolgáltatások: X
  • Sikertelen kézbesítés esetén: A kiszállítást következő napon újra próbálják. Ha ez sikertelen, visszaszállításra kerül a rendelés a feladóhoz.

  • Érintésmentes átvétel: ✔  ​​​(Bővebb információ)

 

homedt

Home Delivery Team (HDT)

homedt.hu/track
+36 20 395 4252, +36 20 257 2263, +36 20 557 4499
[email protected]

 
  • Open Box szolgáltatás:

  • Szállítási idő intervallum: 7:00-19:00
  • Napon belüli időpont választás opció: X
  • Meddig viszik: Bejárati ajtó (kertes ház - bejárati ajtó emeletes társasház - lépcsőházon belül, bejárati ajtó) vagy a termék rendeltetési helyére, ha biztosított a helyszín.*

  • Régi készüléket elszállítja, ha a rendelésen előre jelzés kerül és a termék szállításra alkalmas állapotban elő van készítve:
  • Csomagoló anyag elszállítása:

  • Termék üzembe helyezése: X
  • Egyéb szolgáltatások: X
  • Sikertelen kézbesítés esetén: A kiszállítást még 3x próbálják újra. Sikertelenség esetén visszaszállításra kerül a feladóhoz.

    * 80 kg felett, partnerünk a terméket az első zárt ajtóig kézbesíti (társasházak esetén lépcsőházajtó).

 

 

szamigroup

SZAMI Group

szamigroup.hu
Országos szállítás: +36 70 418 6279,
Bp., Pest megyei: +36 20 395 0117, +36 20 269 6172
[email protected]

 
  • Open Box szolgáltatás:
  • Szállítási idő intervallum: 10:00-19:00
  • Napon belüli időpont választás opció: X
  • Meddig viszik: Bejárati ajtó (kertes ház - bejárati ajtó emeletes társasház - lépcsőházon belül, bejárati ajtó) vagy a termék rendeltetési helyére, ha biztosított a helyszín.
  • Régi készüléket elszállítja, ha a rendelésen előre jelzés kerül és a termék szállításra alkalmas állapotban elő van készítve:
  • Csomagoló anyag elszállítása:
  • Termék üzembe helyezése: X
  • Egyéb szolgáltatások: X
  • Sikertelen kézbesítés esetén: A kiszállítást a következő napon újra megpróbálják. Sikertelenség esetén visszaszállításra kerül a feladóhoz.
 

ed_logo_v

Extreme Digital Futár


+36 1 452 0090
[email protected]

 
 
  • Open Box szolgáltatás:
  • Szállítási idő intervallum: 9:00-16:30
  • Napon belüli időpont választás opció: X
  • Meddig viszik: Bejárati ajtó (kertes ház - bejárati ajtó emeletes társasház - lépcsőházon belül, bejárati ajtó) vagy a termék rendeltetési helyére, ha biztosított a helyszín.
  • Régi készüléket elszállítja, ha a rendelésen előre jelzés kerül és a termék szállításra alkalmas állapotban elő van készítve:
  • Csomagoló anyag elszállítása:
  • Termék üzembe helyezése: X
  • Egyéb szolgáltatások: X
  • Sikertelen kézbesítés esetén: A kiszállítást a sikertelen kézbesítést követő 1-3 munkanapon belül újra próbálják. Sikertelenség esetén visszaszállításra kerül a feladóhoz.

 

 

spinrt

Sprinter Futárszolgálat

spinter.hu
+36 1 881 2615
Hétfő 07:00-19:30, kedd-péntek: 07:30-17:30
[email protected]

 
  • Open Box szolgáltatás: X
  • Szállítási idő intervallum: 08:00 - 17:00
  • Napon belüli időpont választás opció: X
  • Meddig viszik: Bejárati ajtó (kertes ház - bejárati ajtó emeletes társasház - lépcsőházon belül, bejárati ajtó)
  • Régi készüléket elszállítja, ha a rendelésen előre jelzés kerül és a termék szállításra alkalmas állapotban elő van készítve:
  • Csomagoló anyag elszállítása: X
  • Termék üzembe helyezése: X
  • Egyéb szolgáltatások: X
  • Sikertelen kézbesítés esetén: A kiszállítást a sikertelen kézbesítést követően még 1x kísérlik meg (akár aznap). Sikertelenség esetén visszaszállításra kerül a feladóhoz.

 

 

 

2878 emberből 2494 találta hasznosnak

Kapcsolódó kérdések:

 

Szaküzletek  nyitva tartása,  információk