Hol tart a rendelésem?

 

Regisztrált fiókon keresztül leadott rendelésed aktuális állapotát bármikor nyomon követheted Személyes oldaladra belépve, a Rendelések menüpontban, valamint a változásokról e-mail üzenetben is értesítünk.

 

Mit jelentenek a rendelés állapotok?

A rendeléseknél megjelenített állapotok a teljes rendelésre vonatkoznak.

 

Rendelés állapot neve

Rendelés állapot jelentése

Feldolgozásra vár

A rendelésnél elvégzett művelet feldolgozásra vár.

Beszerzés alatt

A rendelésben legalább egy darab termék beszállításának visszaigazolására vár.

Beszállításra vár

A rendelésben legalább egy darab termék a terméklistában megadott napon kerül beszállításra központi raktárunkba.

Fizetésre vár

A rendelés vételára a választott fizetési mód szerint kiegyenlítésre vár.

Fizetés alatt

A rendelés vételárának kifizetése könyvelés alatt van, hiteligénylés esetén a szükséges dokumentumokat várjuk vagy éppen azok feldolgozása folyamatban van.

Mozgatás alatt

A rendelésben legalább egy darab termék a választott átvételi mód szerinti raktárba tart.

Összekészítés alatt

A rendelés minden eleme csomagolásra vár, melyet követően átadásra kerülhet a szállító partner felé.

Szaküzletben átvehető

A rendelés minden eleme átvehető a választott szaküzletben.

1 napja átvehető

A rendelés legalább 1 napja már átvehető a szaküzletben.

2 napja átvehető

A rendelés legalább 2 napja már átvehető a szaküzletben.

3 napja átvehető

A rendelés legalább 3 napja már átvehető a szaküzletben.

4 napja átvehető

A rendelés legalább 4 napja már átvehető a szaküzletben.

Kiszállítás alatt

A rendelés átadásra került a futárszolgálat felé, megkezdődött a kiszállítás.

Átvételi pontra kiszállítás alatt

A rendelés átadásra kerül a választott átvételi pontra szállító partner felé.

Teljesült

A rendelés átvételre kerül.

Sikertelen hiteligénylés

A hiteligénylés elutasításra került.

Hiteligénylés kitöltésre vár

A hiteligényléshez szükséges adatkitöltés nem került befejezésre.

Hitelbírálat alatt

A hiteligénylés, beküldött szerződés feldolgozása folyamatban van.

Törölt megrendelés

A rendelés törlésre került.

Rendelés állapota

 

mit jelentenek a termék állapotok?

A termékeknél megjelenített termék állapotok az adott termékre vonatkoznak, melyet a Rendelések menüpontban, az adott rendelésnél a Rendelés részletei gombra kattintva tudsz megtekinteni.

Az egyes termékek állapota eltérhet a teljes rendelés állapotától. Ez akkor fordulhat elő, ha egy rendelésben több terméket is vásároltál és azok készlete, helye nem azonos (azaz valamelyik termék előbb válik szállíthatóvá vagy éppen a szaküzletben átvehetővé).

 

Termék állapot neve

Termék állapot jelentése

Feldolgozás alatt

A termékkel kapcsolatos művelet feldolgozás alatt van.

Beszerzésre vár

A termék beszerzését megkezdtük.

Várható beérkezés: {dátum}

A termék várható beérkezése központi raktárunkba az adott dátum.

Fizetésre vár

A rendelés, így a termék vételára is kiegyenlítésre vár.

Fizetés alatt

A rendelés, így a termék vételára is fizetési folyamatban van.

Fizetés sikertelen

A rendelés, így a termék vételárának kiegyenlítése sikertelen.

Mozgatás alatt

A termék a választott átvételi mód szerinti raktárba tart.

Szállítható

A termék szállítható, már csak be kell csomagolni.

Átvehető

A termék a szaküzletben átvehető.

Részben feladott

A termékből rendelt mennyiség egy része átadásra került a szállító partner felé.

Feladásra került

A termék átadásra került a szállító partner felé.

Részben átvett

A termékből rendelt mennyiség egy része átvételre került a szaküzletben.

Átvett

A termék átvételre került a szaküzletben.

Törölt

A termék törlésre került.

Termék állapota

 

HOGYAN KÖVETHETEM A FUTÁRNAK ÁTADOTT RENDELÉSEM?

Amint a rendelésed átadtuk a futárszolgálatnak, vagy a választott átvételi pontnak (például Pick Pack Pont, Posta, PostaPont (MOL - Coop), Posta csomagautomata, Foxpost csomagautomata), a rendelésednél megjelenik a csomagkövetés gomb.

Erre a gombra kattintva átvezetünk szállító partnerünk csomagkövetési felületére, ahol már a Te csomagod éppen aktuális útját láthatod.

Csomagkövetés

 

CHATBOT

Mit kell tudnom róla?

A chatbot egy olyan szoftver, amely automata válaszadásra képes a Messenger üzenetben hozzánk forduló vevők részére, valós személy nincs mögötte. Amennyiben ezen a módon szeretnéd kérdéseidre megkapni a választ, próbáld meg röviden, pár szóban megírni a problémádat, és a chatbot igyekszik felajánlani olyan funkciókat, amelyek a segítségedre lehetnek.

 

Hol érem el?

A chatbotot a hivatalos Facebook oldalunkon keresztül érheted el, az “Üzenet küldés” gombra kattintva, illetve weboldalunkon az Információ és ügyfélszolgálat menüpontban.

 

Mire tudom használni?

  • A felületen segítséget kérhetsz többek között az alábbi témakörökben:
  • lekérdezheted rendelésed állapotát az azonosító alapján
  • információt kaphatsz rendelésed módosításának lehetőségéről
  • bejelentheted a sérülten, hiányosan vagy tévesen szállított rendelésed
  • információt kaphatsz garanciális ügyintézés menetéről
  • megtekintheted a márkaszervizek listáját
  • információt kaphatsz a 14 napos elállási jog gyakorlásának menetéről

 

Így ellenőrizd rendelésed állapotát

Nyisd meg a Messengert és válaszd a Bot funkciók > Rendeléskövetés menüt vagy egyszerűen csak írd be a rendelésed azonosítóját (*****BM**). A  funkció használatához nincs másra szükséged, mint rendelésed azonosítójára, valamint a rendelésnél megadott számlázási címhez tartozó irányítószámra, ez lesz a PIN kód. Amennyiben szeretnéd, rendelésed követésére is van lehetőség a Messengeren keresztül. Ehhez a rendelésvisszaigozoló kártyán kattints a harang ikonra, majd iratkozz fel az értesítésre!

 

chatbot_1

1. Rendeléskövetés elindítása

chatbot_2

2. Bizonylatszám megadása

chatbot_3

3. PIN kód megadása

chatbot_4

4. Rendeléskövető értesítés bekapcsolása

 

Nem tud a bot a kérdésemre válaszolni

Előfordulhat, hogy a bot funkciói nem tudnak segítségedre lenni. Ilyenkor rendszerünk felismeri a helyzetet és automatikusan élő chat beszélgetést ajánl fel Számodra, így Messengeren maradva chat-elhetsz ügyintézőnkkel, aki a segítségedre siet. Az ügyintézőt nyitva tartási időben Te is kérheted a Bot funkciók -> Ügyintéző kapcsolása gombot használva.
1352 emberből 399 találta hasznosnak

Kapcsolódó kérdések:

 

Szaküzletek  nyitva tartása,  információk