Rendelés kiszolgálásának menete, nyomonkövetése

A www.edigital.hu oldalon történt rendelés véglegesítését követően a rendelésben szereplő adatokat átadjuk az eMAG felé, akik rögzítik a rendelést és megkezdik a rendelés kiszolgálását a választott átvételi mód szerint.oldalon.

 

1-abra

1. Rendelés rögzítése az Extreme Digital online áruházban

2-abra

2. Rendelés adatok átadása az eMAG részére**

3-abra

3. Rendelés kiszolgálásának megkezdése az eMAG-gal közösen fejlesztett raktárunkból

4-abra

4. eMAG értesítések a rendelés státuszával kapcsolatban (e-mail, SMS)

5-abra

5. Rendelés átvétele a rendelés leadásakor választott átvételi mód szerint

 

A rendelés aktuális állapotáról az eMAG e-mail üzenetekben, SMS-ben és az eMAG felhasználói fiókon, eMAG applikáción keresztül tájékoztat, így folyamatosan tisztában lehetsz annak státuszával. Az Extreme Digital oldalon a rendelésről csak részadatokat találsz, így érdemes véglegesíteni a rendeléshez létrehozott eMAG felhasználói fiókod (ha még nem volt) vagy letölteni az eMAG applikációt (Android, iOS).

A rendelés átvételekor az eMAG által biztosított szolgáltatások állnak rendelkezésedre, továbbá az e-számlát és az elektronikus garanciát is az eMAG állítja ki számodra, melyet felhasználói fiókodon keresztül tudsz elérni a Rendelések és Termékgaranciák menüpontból.

* Az adatok átadása kizárólag a rendelés véglegesítése alkalmával elfogadott, Extreme Digital - eMAG Kft. által közzétett Általános Szerződési Feltételekhez, továbbá Adatvédelmi tájékoztatóhoz való hozzájárulást követően kerül kezelésre.

** A rendelés leadása folyamán rendszerünk ellenőrzi a termékek készletét. Amennyiben a teljes rendelésben található tételek összességében nem találhatóak meg az eMAG-gal közösen fejlesztett raktárunkból, a rendelés kiszolgálását továbbra is az Extreme Digital végzi a megszokott módon.

2 emberből 1 találta hasznosnak

Kapcsolódó kérdések:

 

Szaküzletek  nyitva tartása,  információk