Rendelés módosítása

A regisztrált felhasználói fiókodon keresztül leadott rendelés széleskörűen módosítható, attól függően, hogy az éppen milyen kiszolgálási fázisban van.

Milyen módosításokat végezhetek a rendelésen?

 

Szaküzletben történő átvétel határidejének meghosszabbítása

Black Friday akcióban leadott rendelések esetében az átvétel határideje nem hosszabbítható meg.

Ha a rendelésed már megérkezett a szaküzletben, de úgy alakult, hogy az átvételre biztosított 3 munkanap nem elegendő, hogy átvett, úgy egyszeri alkalommal lehetőséged van azt 1 héttel meghosszabbítani. Ehhez néhány egyszerű lépést kell elvégezned:

 

Rendeléswek

 

1.

A rendelések menüpontban keresd meg a rendelésed!

 

Átvételi határidő meghosszabítása

 

2.

Kattints az Átvételi határidő meghosszabbítása gombra!

 

Rendben

 

3.

Jegyezd fel az új átvételi határidő dátumát, majd kattints a Rendben gombra.

 

Vedd át az alábbi szaküzletünk egyikében! Kérünk, úgy készülj, hogy az elszállításról Neked kell gondoskodnod.

 

4.

Gyere be a rendelésért a módosított időpontig!

 

Az átvétel határidejének meghosszabbítására abban az esetben van lehetőség, ha a rendelésed már átvehetővé vált a szaküzletben, a funkció attól a pillanattól érhető el.

 

Átvétel helyének módosítása

Black Friday akcióban leadott rendelések esetében az átvételi mód utólag nem módosítható.

Ha a rendeléskor megadott átvételi mód már nem megfelelő Számodra, úgy azt egészen addig módosíthatod, amíg az átvételre nem kerül a szaküzletünkben vagy átadásra nem kerül a szállító partnerünk felé. Ha az átvételi mód módosítása mellett döntesz, nincs más teendőd, mint:

 

Rendeléswek

 

1.

A rendelések menüpontban válaszd ki a módosítani kívánt rendelést!

 

Rendelés módosítása

 

 2.

Kattints a Rendelés módosítása gombra!

 

Átvételi mód/cím blokknál a szerkesztő ikon

 

3.

Alul kattints az Átvételi mód/cím blokknál a szerkesztő ikonra!

 

Mentés

 

4.

Válaszd ki az új átvételi módot és kattints a Mentés gombra!

 

Kifizetett rendelések esetén csak olyan átvételi mód választható, melynek költsége (pl. szállítási költsége) megegyezik az eredeti átvételi mód költségével.

 

Fizetési mód módosítása

Black Friday akcióban leadott rendelések esetében a fizetési mód utólag nem módosítható.

Ha a rendelésed eredeti fizetési módját mégis módosítanád, erre egészen addig van lehetőséged, amíg a vételár nem került kiegyenlítésre vagy a rendelésed nem került átadásra a szállító partner felé. Ha az fizetési mód módosítása mellett döntesz, nincs más teendőd, mint:

 

Rendeléswek

 

1.

A rendelések menüpontban válaszd ki a módosítani kívánt rendelést!

 

Rendelés módosítása

 

2.

Kattints a Rendelés módosítása gombra!

 

faq-fizetesi-modositas

 

3.

Alul kattints az Fizetési mód blokknál a szerkesztő ikonra!

 

Mentés

 

4.

Válaszd ki az új fizetési módot és kattints a Mentés gombra!

 

Kifizetett vagy online hiteligényléssel leadott rendelések fizetési módja utólag már nem módosítható.

 

Szállítási cím módosítása

Black Friday akcióban leadott rendelések esetében a szállítási címadatok utólag nem módosíthatók.

Ha a rendelés leadásánál megadott szállítási címet szeretnéd módosítani, azt könnyedén megteheted mindaddig, amíg az nem kerül átadásra a futárszolgálatnak. Ehhez nincs más teendőd, mint:

 

Rendeléswek

 

1.

A rendelések menüpontban válaszd ki a módosítani kívánt rendelést!

 

Rendelés módosítása

 

2.

Kattints a Rendelés módosítása gombra!

 

Átvételi mód/cím blokknál a szerkesztő ikon

 

3.

Alul kattints az Átvételi mód/cím blokknál a szerkesztő ikonra!

 

Mentés

 

4.

Válaszd ki az új szállítási címet és kattints a Mentés gombra!

 

 

 

 

Amennyiben még nem rögzített szállítási címre módosítanál, úgy előbb azt vedd fel a szállítási címek listába:

 

 

faq-szemelyes-adatok

 

1.

Kattints a személyes oldaladon a Személyes adatok menüpontra!

 

 

faq-uj-szallitasi

 

2.

Alul a Szállítási címek résznél kattints az Új szállítási cím gombra!

 

 

Mentés

 

3.

Töltsd ki a szükséges adatokat és kattints a Mentés gombra!

 

 

Átvételi mód/cím blokknál a szerkesztő ikon

 

4.

Lépj vissza a rendelésedhez és válaszd ki az újonnan rögzített szállítási címet a fentebb leírtak szerint!

 

 

Számlázási adatok módosítása

Black Friday akcióban leadott rendelések esetében a számlázási adatok utólag nem módosíthatók.

Számlázási adatok mindaddig módosíthatók, amíg:

  • a rendelésed vételára nem került kiegyenlítésre, vagy

  • nincs olyan egyéb, még folyamatban lévő rendelésed, amely már kifizetésre került.

 

Ha a módosítás elérhető, azt az alábbiak szerint tudod elvégezni:

 

Rendeléswek

 

1.

A rendelések menüpontban válaszd ki a módosítani kívánt rendelést!

 

Rendelés módosítása

 

 2.

Kattints a Rendelés módosítása gombra!

 

faq-szamlazasi-modositas

 

3.

Alul kattints a Számlázási adatok blokknál a szerkesztő ikonra!

 

Mentés

 

4.

Add meg az új adatokat és kattints a Mentés gombra!

 

Fontos! Minden felhasználói fiók egyetlen számlázási adattal rendelkezhet. Amennyiben ezeket az adatokat módosítod, az hatással van minden még folyamatban lévő rendelésedre is, melyre a módosításnál külön fel is hívjuk a figyelmet. 

 

Termék törlése a rendelésből

Black Friday akcióban leadott rendelések esetében a rendelésben található tételek utólag nem törölhetők, de a teljes rendelés szükség esetén az online felületen lemondható.

Amennyiben egy rendelésben többféle terméket is rendeltél, de valamelyikre már nem tartanál igényt, azt mindaddig törölheted, amíg a rendelés a rendelés vételára nem került kiegyenlítésre vagy a rendelés nem került átadásra a futárszolgálat felé. A termék törlése néhány egyszerű lépés során elvégezhető:

 

Rendeléswek

 

1.

A rendelések menüpontban válaszd ki a módosítani kívánt rendelést!

 

Rendelés módosítása

 

 2.

Kattints a Rendelés módosítása gombra!

 

faq-kuka

 

3.

A törölni kívánt termék melletti kis kuka ikonra kattintva törölheted a terméket!

 

faq-torles-megerosites

 

4.

Erősítsd meg a törlési szándékod!

 

Ha egy terméknél nincs ott a törlési lehetőséget biztosító kis kuka ikon, akkor:

  • ellenőrizd, hogy a rendelés módosítás felületen vagy-e

  • a tétel törlése nem lehetséges

 

Előre kifizetett rendelések esetén kérjük, hogy ide kattintva vedd fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal.

Online hiteligényléssel leadott rendelések esetén a termék törlése nem elérhető.

 

Rendelés lemondása

Amennyiben a rendelésed törlése mellett döntöttél, a törlést az alábbiak szerint tudod elvégezni:

 

Rendeléswek

 

1.

A rendelések menüpontban válaszd ki a törölni kívánt rendelést!

 

faq-rendeles-torles

 

 2.

Kattints a rendelés törlése gombra!

 

faq-torles-oka

 

3.

Add meg a törlés okát és segítsd munkánkat!

 

Sikeres megrendelés törlése

 

4.

Sikeres megrendelés törlés!

 

Extreme Digital ajándékkártyával kifizetett rendelések törlése nem lehetséges, kérjük, hogy ezügyben vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal ide kattintva.

 

 

136 emberből 32 találta hasznosnak

Kapcsolódó kérdések:

 

Szaküzletek  nyitva tartása,  információk