Mi, a gyártók és szállító partnereink minden esetben törekszünk rá, hogy minőségében kifogástalan terméket kapj, amit sértetlenül juttatunk el számodra. Mégis előfodulhat, hogy az újonnan kapott termék nem kapcsol be (gyártási folyamat során keletkezett hiba) vagy a szállítás során történik baj (sérülés).

Hogyan vedd át a terméket?

  1. Átvételkor a futár/boltos jelenlétében ellenőrizd a csomag fizikai állapotát.
  2. Elérhető OPEN BOX szolgáltatás esetén bontsd ki a csomagot és ellenőrizd a termék fizikai állapotát is. A szolgáltatás a futár jelenlétében csak a szemrevételezést teszi lehetővé, a termék kipróbálására ilyenkor sincs lehetőséged.
  3. Sérülés esetén kérd a futártól/boltostól a jegyzőkönyv készítését, ezzel igazolva, hogy a sérülés átvétel előtt történt.
  4. Ha maga a termék is sérült, ne vedd át a csomagot és jelentsd be számunkra a történteket még aznap, hogy elindulhasson az új termék küldésének előkészítése.
  5. Ha mégis átvételre került a csomag (pl. open box szolgáltatás hiánya miatt az nem volt ellenőrizhető), még aznap jelentsd be számunkra a történteket.
  6. Ha a termék csomagolás/termék sértetlen volt, próbáld ki a terméket még az átvételt követő 3 munkanapon belül. Hibás működés esetén jelentsd be számunkra.

Mi a teendő, ha sérült a csomag/termék?

Első körben, használd ki az OPEN BOX szolgáltatásunkat ott, ahol ez elérhető. Ha a termék sérült, ne vedd át a csomagot vagy a futár jelenlétében jegyzőkönyveztesd a sérülés tényét!

Ha a termék a kézbesítéskor sérült volt, ide vagy az alábbi gombra kattintva tudod azt bejelenteni.

SÉRTÜLT TERMÉK BEJELENTÉSE

Kérjük, hogy olvasd el a tájékoztatást és még lehetőleg még az átvétel napján küldd el számunkra az információkat, hogy segíthessünk.

Mi a teendő, ha az átvett termék nem működik?

Első körben, ha lehetőséged van rá, próbáld ki a terméket az átvételt követő 3 munkanapon belül! 

 

Ha a termék nem vagy hibásan működik, akkor ide vagy az alábbi gombra kattintva tudod bejelenteni számunkra.

HIBÁS TERMÉK BEJELENTÉSE

Kérjük, hogy olvasd el a tájékoztatást és még lehetőleg még az átvétel napján küldd el számunkra az információkat, hogy segíthessünk.

3 emberből 1 találta hasznosnak

Kapcsolódó kérdések:

 

Szaküzletek  nyitva tartása,  információk