Sérült termék

Mi, a gyártók és szállító partnereink minden esetben törekszünk rá, hogy minőségében kifogástalan terméket kapj, amit sértetlenül juttatunk el számodra. Mégis előfordulhat,
hogy az újonnan kapott termék a szállítás során történik baj.

 

HOGYAN VEDD ÁT A TERMÉKET?

  1. Átvételkor a futár/boltos jelenlétében ellenőrizd a csomag fizikai állapotát.

  2. Elérhető OPEN BOX szolgáltatás esetén bontsd ki a csomagot és ellenőrizd a termék fizikai állapotát is. A szolgáltatás a futár jelenlétében csak a szemrevételezést teszi lehetővé, a termék kipróbálására ilyenkor sincs lehetőséged.

  3. Sérülés esetén kérd a futártól/boltostól a jegyzőkönyv készítését, ezzel igazolva, hogy a sérülés átvétel előtt történt.

  4. Ha maga a termék is sérült, ne vedd át a csomagot és jelentsd be számunkra a történteket még aznap, hogy elindulhasson az új termék küldésének előkészítése.

  5. Ha mégis átvételre került a csomag (pl. open box szolgáltatás hiánya miatt az nem volt ellenőrizhető), még aznap jelentsd be számunkra a történteket telefonon vagy az oldal alsó részében található "Üzenetet írok az ügyfélszolgálatnak" zöld gombra kattintva, az űrlap kitöltésével.

 

MI A TEENDŐ, HA SÉRÜLT A CSOMAG/TERMÉK?

Első körben, használd ki az OPEN BOX szolgáltatásunkat ott, ahol ez elérhető. Ha a termék sérült, ne vedd át a csomagot vagy a futár jelenlétében jegyzőkönyveztesd a sérülés tényét!

Ha a termék a kézbesítéskor sérült volt, lentebb leírtak szerint jelentsd be az ügyfélszolgálatunkon.

 

A gyors és GÖRDÜLÉKENY panaszkezelés érdekében, kérjük, a kért adatok pontos megadását:

  1. Add meg az érintett termék átvételének dátumát!

  2. Add meg a rendelésed bizonylatszámát (például *****BM**)

  3. Add meg a termék átvételekor kapott számlád azonosítóját!
    A számla azonosítóját a számla jobb felső sarkában találod, lásd lentebb található minta.

    szamla

  4. Röviden foglald össze a konkrét problémát, mi történt és milyen jogodat szeretnéd érvényesíteni az ügyintézés során!

  5. Ha a csomagot/terméket nem vetted át, küldd el számunkra a jegyzőkönyvet (ha készült) és tájékoztasd ügyfélszolgálatunkat, hogy a terméket vagy a vételárat szeretnéd megkapni!

  6. Ha a csomagot/terméket átvetted, küldd el számunkra a fuvarleveledről, a sérülésről, csomagoldásról készült fotóidat, az alábbiak szerint:

    1. fotó a csomagolásról, valamint külön a csomagolás azon részéről, ahol a terméket sérülés érte,

    2. fotó a termékről, ahol a teljes termék látszik, a sérült oldallal,

    3. fotó külön a sérülésről, közelebbről,

    4. fotó a fuvarlevélről, amellyel átvetted (ha van).

 

Fontos, hogy a fotó mére ne haladja meg az 5 MB-ot.

Kattints az "Üzenetet írok az ügyfélszolgálatnak" zöld gombra, töltsd ki az űrlapot és várd meg ügyfélszolgálatunk jelentkezését.

Honnan tudod, hogy megkaptuk az üzeneted? Az "Elküld" gombra kattintva, néhány percen belül e-mail üzenetben igazoljuk neked vissza a bejelentés tényét, az ügyhöz regisztrált iktatószámmal együtt.

Több kép/melléklet csatolása esetén, kérjük, hogy jelezd ezen igényedet az üzenetben és válasz e-mailben elküldjük a lehetőséget. A form-on keresztül technikai okok miatt csak egy melléklet csatolható.
Amennyiben 2023.01.01 előtti a vásárlás, kérlek az eMAG ügyfélszolgálatával vedd fel a kapcsolatot!
31 emberből 23 találta hasznosnak