Sérült termék
Mi, a gyártók és szállító partnereink minden esetben törekszünk rá, hogy minőségében kifogástalan terméket kapj, amit sértetlenül juttatunk el számodra. Mégis előfordulhat,
hogy az újonnan kapott termék a szállítás során történik baj.
HOGYAN VEDD ÁT A TERMÉKET?
-
Átvételkor a futár/boltos jelenlétében ellenőrizd a csomag fizikai állapotát.
-
Elérhető OPEN BOX szolgáltatás esetén bontsd ki a csomagot és ellenőrizd a termék fizikai állapotát is. A szolgáltatás a futár jelenlétében csak a szemrevételezést teszi lehetővé, a termék kipróbálására ilyenkor sincs lehetőséged.
-
Sérülés esetén kérd a futártól/boltostól a jegyzőkönyv készítését, ezzel igazolva, hogy a sérülés átvétel előtt történt.
-
Ha maga a termék is sérült, ne vedd át a csomagot és jelentsd be számunkra a történteket még aznap, hogy elindulhasson az új termék küldésének előkészítése.
-
Ha mégis átvételre került a csomag (pl. open box szolgáltatás hiánya miatt az nem volt ellenőrizhető), még aznap jelentsd be számunkra a történteket telefonon vagy az oldal alsó részében található "Üzenetet írok az ügyfélszolgálatnak" zöld gombra kattintva, az űrlap kitöltésével.
MI A TEENDŐ, HA SÉRÜLT A CSOMAG/TERMÉK?
Első körben, használd ki az OPEN BOX szolgáltatásunkat ott, ahol ez elérhető. Ha a termék sérült, ne vedd át a csomagot vagy a futár jelenlétében jegyzőkönyveztesd a sérülés tényét!
Ha a termék a kézbesítéskor sérült volt, lentebb leírtak szerint jelentsd be az ügyfélszolgálatunkon.
A gyors és GÖRDÜLÉKENY panaszkezelés érdekében, kérjük, a kért adatok pontos megadását:
-
Add meg az érintett termék átvételének dátumát!
-
Add meg a rendelésed bizonylatszámát (például *****BM**)
-
Add meg a termék átvételekor kapott számlád azonosítóját!
A számla azonosítóját a számla jobb felső sarkában találod, lásd lentebb található minta. -
Röviden foglald össze a konkrét problémát, mi történt és milyen jogodat szeretnéd érvényesíteni az ügyintézés során!
-
Ha a csomagot/terméket nem vetted át, küldd el számunkra a jegyzőkönyvet (ha készült) és tájékoztasd ügyfélszolgálatunkat, hogy a terméket vagy a vételárat szeretnéd megkapni!
-
Ha a csomagot/terméket átvetted, küldd el számunkra a fuvarleveledről, a sérülésről, csomagoldásról készült fotóidat, az alábbiak szerint:
-
fotó a csomagolásról, valamint külön a csomagolás azon részéről, ahol a terméket sérülés érte,
-
fotó a termékről, ahol a teljes termék látszik, a sérült oldallal,
-
fotó külön a sérülésről, közelebbről,
-
fotó a fuvarlevélről, amellyel átvetted (ha van).
-
Fontos, hogy a fotó mére ne haladja meg az 5 MB-ot.
Kattints az "Üzenetet írok az ügyfélszolgálatnak" zöld gombra, töltsd ki az űrlapot és várd meg ügyfélszolgálatunk jelentkezését.
Honnan tudod, hogy megkaptuk az üzeneted? Az "Elküld" gombra kattintva, néhány percen belül e-mail üzenetben igazoljuk neked vissza a bejelentés tényét, az ügyhöz regisztrált iktatószámmal együtt.