szolgáltatás

Házhozszállítás futárszolgálattal

Otthon maradnál? Kiszállítjuk Neked!

 
Szállítási díjaink:10 000 Ft alatt10 001 Ft-tól
 

Átvétel szaküzletben

Átvétel kiszállítással

Átvétel szaküzletben

Átvétel kiszállítással

Normál csomag

INGYENES!

790 Ft

INGYENES!

INGYENES!

Nagyméretű csomag°

INGYENES!

2 990 Ft

INGYENES!

2 990 Ft

OTTHON MARADNÁL? KISZÁLLÍTJUK NEKED!

Szeretnéd kényelmesen, otthonodban átvenni a megrendelt terméket? A bruttó 10 000 Ft feletti normál méretű megrendelést ingyenesen szállítunk házhoz az ország területén szerződött futárszolgálataink segítségével. A nagyméretű csomagok° kiszállítási díja, értékhatártól függetlenül egységesen 2 990 Ft.
A bruttó 10 000 Ft alatti rendelések kiszállításának díja (amennyiben nem nagyméretű csomag) bruttó 790 Ft.

°Nagyméretű csomag: Nagyméretű csomagnak minősül minden háztartási nagygép (hűtőszekrény, mosógép, mosogatógép, tűzhely, beépíthető eszközök, szárítógépek), bútor, kerti bútor, fitnesz gép, kerékpár, klíma berendezés, valamint minden olyan termék, melynek súlya vagy mérete a 31 kg-ot vagy 160 cm-t bármely irányban meghaladja.

A nagyméretű csomagok megjelölt szaküzletekben történő átvétele továbbra is ingyenes marad.

Rendelésed NEM számít nagyméretű csomagnak, ha a rendelésedben szereplő tételek összsúlya eléri a 31 kg-ot, vagy az összméret bármelyik dimenziója nagyobb lesz, mint 160 cm.

Amennyiben rendelésed nagyméretű csomagot és normál csomagot is tartalmaz, akkor a bruttó kiszállítási díj 2 990 Ft.

A rendelési folyamatban a szállítási költséget az átvételi mód kiválasztásánál is ellenőrizheted.

MIKOR ÉS HOGYAN TÖRTÉNIK A KISZÁLLÍTÁS?

A kiszállítás Magyarország egész területén, munkanapon 8-16 óra között történik. A kiszállítás megkezdéséről e-mail üzenetben tájékoztatunk. Háztartási nagygépek szállítása esetén, a szállítási költség magába foglalja a készülék épületbe (házba, lakásba, irodába) történő szállítását, a kicsomagolását és a csomagolóanyag elszállítását is.

HONNAN TUDHATOK MEG BŐVEBB INFORMÁCIÓKAT A CSOMAGOMRÓL?

Csomagod összekészítése után adjuk át szerződött futárszolgálati partnerünknek, melyről e-mailben és SMS-ben is küldünk értesítést, valamint megtekintheted a Személyes menü rendelések menüpontban is a fuvarlevélszámot, mellyel nyomon követheted a rendelésed útját partnerünknél.

NEM TALÁLT OTTHON A KÉZBESÍTŐ? INGYENESEN ÚJRA KISZÁLLÍTJUK!

Amennyiben a kézbesítő az áru átadását nem tudja teljesíteni, értesítést hagy a csomagról. A küldeményről ezután az értesítésen megjelölt telefonszámon lehet érdeklődni. Sikertelen kézbesítés esetén a futárszolgálat az újra egyeztetett időpontban díjmentesen megkísérli a kiszállítást.

KÉRJÜK, HOGY A CSOMAGOT MÉG ÁTVÉTELKOR ELLENŐRIZD LE A FUTÁR JELENLÉTÉBEN!

A csomag tartalmára vonatkozó reklamációt kizárólag abban az esetben tudunk elfogadni, ha a hiány vagy sérülés ténye a fuvarlevélen a futár jelenlétében kerül rögzítésre.*

MILYEN SZOLGÁLTATÁST KAPOK, HA HÁZHOZ SZÁLLÍTÁST VÁLASZTOK?

Szerződött futárszolgálataink a kiszállítás alkalmával az alábbi szolgáltatásokat nyújtják számodra:

  • Csomagkézbesítés az első zárt ajtóig (pl. lépcsőház, normál méretű termékek esetén)

  • Csomagkézbesítés a bejárati ajtóig (nagyméretű termékek, pl. háztartási nagygépek esetén)

  • Open box szolgáltatás – csomagbontás a futár jelenlétében**

  • A szállítási hulladék elszállítása, amennyiben a címzett igényt tart rá

  • Előre történő jelzés esetén azonos kategóriájú, régi (elektronikai hulladéknak minősülő) készülék elszállítása (rendelési folyamat megjegyzés rovatban kell jelezni, valamint a készüléket a szállítás napjára szállítható állapotba kell helyezni)

 
Open box - Szerződött partnereink a rendelés átvételének alkalmával lehetőséget biztosítanak a termék kibontására, hogy a termék fizikai állapotát még távozásuk előtt ellenőrizhesd. Ha problémát észlelsz, a sérülés tényét jelezheted a fuvarlevélen (Royal Futárszolgálat) vagy kérhetsz jegyzőkönyvet (DPD Futárszolgálat), hogy rögzítésre kerüljön, hogy a sérülés átvétel előtt keletkezett, ezzel is megkönnyítve az ügyintézést.

 

**Express One Hungary által szállított csomagok esetén a csomagbontást a futár nem várja meg, azonban külsérelmi nyom esetén kérheted annak futár jelenlétében történő jegyzőkönyvezését. 
 
A nyújtott szolgáltatások részét nem képezi a termékek beüzemelése.

 

Szerződött futárszolgálati partnereink elérhetőségei:

DPD FUTÁRSZOLGÁLAT:

ROYAL FUTÁRSZOLGÁLAT:

  • Telefonszám: +36 1 216 3606, +36 1 217 3707
  • Nyomonkövetés (A weboldalon a csomagkeresés mezőbe kell beírni a csomagszámot)

HOME DELIVERY TEAM (HDT):

Express One Hungary: