szolgáltatás

Házhozszállítás futárszolgálattal – Ingyenes!

Otthon maradnál? Kiszállítjuk Neked!

 

 

Minden

Kiszállítás ingyenes!

Rendelj bármit a mobiltól egészen a mosógépig, a kiszállítás ingyenes.

Az ajánlat visszavonásig érvényes és az Expressz házhoz szállításra nem vehető igénybe.

 

Ingyen visszük!

 

OTTHON MARADNÁL? KISZÁLLÍTJUK NEKED!

Szeretnéd kényelmesen, otthonodban átvenni a megrendelt terméket? Bruttó 3 000 Ft feletti kosárérték esetén házhoz szállítjuk rendelésed, ha ezt az átvételi módot választod, ráadásul díjmentesen és akár 1 munkanapon belül.
Nálunk a futár igazodik hozzád! Megrendelés leadásakor, lehetőséged van kiválasztani, hogy a megrendelt termékeket azonnal, vagy az általad megadott napon kerüljön kiszállításra.

MIKOR ÉS HOGYAN TÖRTÉNIK A KISZÁLLÍTÁS?

A kiszállítás Magyarország egész területén, munkanapon 8-16 óra között történik. A kiszállítás megkezdéséről e-mail üzenetben tájékoztatunk. Háztartási nagygépek szállítása esetén, a szállítási költség magába foglalja a készülék épületbe (házba, lakásba, irodába) történő szállítását, a kicsomagolását és a csomagolóanyag elszállítását is.

HONNAN TUDHATOK MEG BŐVEBB INFORMÁCIÓKAT A CSOMAGOMRÓL?

Csomagod összekészítése után adjuk át szerződött futárszolgálati partnerünknek, melyről e-mailben és SMS-ben is küldünk értesítést, valamint megtekintheted a Személyes menü rendelések menüpontban is a fuvarlevélszámot, mellyel nyomon követheted a rendelésed útját partnerünknél.

NEM TALÁLT OTTHON A KÉZBESÍTŐ? INGYENESEN ÚJRA KISZÁLLÍTJUK!

Amennyiben a kézbesítő az áru átadását nem tudja teljesíteni, értesítést hagy a csomagról. A küldeményről ezután az értesítésen megjelölt telefonszámon lehet érdeklődni. Sikertelen kézbesítés esetén a futárszolgálat az újra egyeztetett időpontban díjmentesen megkísérli a kiszállítást.

KÉRJÜK, HOGY A CSOMAGOT MÉG ÁTVÉTELKOR ELLENŐRIZD LE A FUTÁR JELENLÉTÉBEN!

A csomag tartalmára vonatkozó reklamációt kizárólag abban az esetben tudunk elfogadni, ha a hiány vagy sérülés ténye a fuvarlevélen a futár jelenlétében kerül rögzítésre.*

MILYEN SZOLGÁLTATÁST KAPOK, HA HÁZHOZ SZÁLLÍTÁST VÁLASZTOK?

Szerződött futárszolgálataink a kiszállítás alkalmával az alábbi szolgáltatásokat nyújtják számodra:

  • Csomagkézbesítés az első zárt ajtóig (pl. lépcsőház, normál méretű termékek esetén)

  • Csomagkézbesítés a bejárati ajtóig (nagyméretű termékek, pl. háztartási nagygépek esetén)

  • Open box szolgáltatás – csomagbontás a futár jelenlétében*

  • A szállítási hulladék elszállítása, amennyiben a címzett igényt tart rá

  • Előre történő jelzés esetén azonos kategóriájú, régi készülék elszállítása (rendelési folyamat megjegyzés rovatban kell jelezni)

 
Open box - Szerződött partnereink a rendelés átvételének alkalmával lehetőséget biztosítanak a termék kibontására, hogy a termék fizikai állapotát még távozásuk előtt ellenőrizhesd. Ha problémát észlelsz, a sérülés tényét jelezheted a fuvarlevélen (Royal Futárszolgálat) vagy kérhetsz jegyzőkönyvet (DPD Futárszolgálat), hogy rögzítésre kerüljön, hogy a sérülés átvétel előtt keletkezett, ezzel is megkönnyítve az ügyintézést.

 

*Trans-o-flex által szállított csomagok esetén a csomagbontást a futár nem várja meg, azonban külsérelmi nyom esetén kérheted annak futár jelenlétében történő jegyzőkönyvezését. 
 
A nyújtott szolgáltatások részét nem képezi a termékek beüzemelése.

 

 

Szerződött futárszolgálati partnereink elérhetőségei:

DPD FUTÁRSZOLGÁLAT:

ROYAL FUTÁRSZOLGÁLAT:

  • Telefonszám: +36 1 216 3606, +36 1 217 3707
  • Nyomonkövetés (A weboldalon a csomagkeresés mezőbe kell beírni a csomagszámot)