szolgáltatás

Jótállási feltételek

Meghibásodott termék javítása jótállási időn innen és túl

 

A 151 / 2003 (IX.22) Kormányrendelet alapján a cégünk által forgalmazott termékekre az itt leírt feltételek mellett 12 hónap jótállást vállalunk. Ettől bizonyos esetekben eltérhetünk, de ezt minden esetben külön feltüntetjük. (pl.: digitális fényképezőgépeknél 2 év, monitoroknál 3 év, egyes memóriakártyáknál 10 év, stb.)

A JÓTÁLLÁSI JEGYRŐL

  • Jótállási igényedet a megvásárolt termékhez mellékelt jótállási jeggyel, az eredeti számlával, vagy annak másolatával érvényesítheted. Kérjük, hogy ezen iratokat gondosan őrizd meg!
  • Elveszett jótállási jegyet nem áll módunkban pótolni.
  • A jótállási jegyen történő bármilyen, utólagos javítás, törlés vagy átírás, valótlan adatok bejegyzése a jótállási jegy érvénytelenségét vonja maga után.

A JÓTÁLLÁSI FELELŐSSÉGET KIZÁRÓ FELTÉTELEKRŐL

  • Helytelen szállítás, tárolás, erőszakos külső behatás, külső kábel szakadás, elemi csapás (pl.: villámcsapás, túlfeszültség) okozta rongálódás.
  • Szakszerűtlen kezelés, poros, nedves környezetben való használat.
  • Az Extreme Digital Zrt. szervizén kívül végzett beavatkozás, javítás, bővítés, átalakítás.
  • Hibásan telepített, nem jogtiszta szoftver vagy vírus okozta meghibásodás.
  • Természetes elhasználódás.

A JÓTÁLLÁSI ÉS JAVÍTÁSI HATÁRIDŐRŐL

  • A jótállási időtartam a vásárlás napjával kezdődik.
  • A termék javítása esetén a jótállás időtartama meghosszabbodik a szervizben töltött idővel. Kivétel, ha a szerviz hardver hibát nem talált, azaz a meghibásodást a szakszerűtlen kezelés, vírus, nem jogtiszta szoftver stb. okozta
  • A termék vagy jelentős részének cseréje esetén a jótállás időtartama a kicserélt termék (jelentős része) tekintetében újra kezdődik.
  • A vásárló az észlelt hibát cégünk felé a legrövidebb időn belül köteles jelezni, amennyiben ezt elmulasztja, az ebből adódó károk a vevőt terhelik.

A JAVÍTÁSRÓL

  • A javításhoz csak új alkatrész használható fel.
  • A javítás következtében a termék értéke, használhatósága az azonos ideig rendeltetésszerűen használt termékekhez képest nem csökkenhet.
  • Ha a javítás során kiderül, hogy a bejelentett hiba nem hardver eredetű (helytelen kezelés, vírus okozta), úgy cégünk fenntartja a jogot magának, hogy a mindenkori rezsióradíjat számítsa fel.
  • Javításhoz általában a komplett alapgépet kell a szervizbe behozni (eredeti csomagolásban, tartozékokkal). Szervizünkkel történő előzetes egyeztetés alapján ettől el lehet térni
  • A javításra leadott adathordozókon lévő adatokért felelősséget nem vállalunk!

A JAVÍTÁS HELYÉRŐL

  • A jótállási (és szavatossági) igény szervizünkben (1044 Budapest, Ezred u. 1-3. C2 épület, 16-os kapu mellett) nyitvatartási időben érvényesíthető:
  • Hétfő-péntek: 9-18 óra között.
  • Szombat-vasárnap: zárva
  • Lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal
  • A termék oda- visszaszállításáról a vásárlónak kell gondoskodni, kivéve ha a termék 10 kg-nál súlyosabb vagy kézi csomagként nem szállítható.
  • Az Extreme Digital postai csomagokat technikai okokból, sajnos nem tud fogadni. Kérünk, hogy a termékeket minden esetben valamely futárszolgálattal, vagy ügyfélszolgálatunkkal történt előzetes egyeztetés után, szerződött futárszolgálatunkkal (Royal Sprint, DPD) szállíttasd vissza!

JÓTÁLLÁSON ÉS SZAVATOSSÁGON ALAPULÓ VÁSÁRLÓI JOGOKRÓL

  • Ha a termék a vásárlástól számított 3 napon belül, szakszerű üzembe helyezés és kezelés mellett meghibásodott, kérheted annak azonos típusú új termékre való cseréjét.
  • Vásárlóként a termék díjmentes javítását kérheted.
  • Ha a cserére nincs lehetőség, úgy a vásárlási szerződéstől elállhatsz és a vételárat visszakérheted készpénzben vagy ajándékkártyán.

GARANCIAFUTÁR

Garanciafutár szervizszolgáltatásunk bevezetésével megkönnyítjük a garanciális termékek meghibásodásával járó ügyintézést. Garanciafutárunk segítségével a meghibásodott terméket a jótállási időn belül díjtalanul eljuttathatod szervizünkbe. A javítást, vagy indokolt esetben a cserét követően a terméket visszajuttatjuk hozzád, ingyenesen.