Pénzügyi referens

« Vissza

Pénzügyi referens

Pénzügy| Budapest, 3. kerület

 

 

 

Milyen feladatok várnak rád?

  • Pénzügyi folyamatok háttértámogatása

  • Költségszámlák és banki kivonatok feldolgozása vállalatirányítási rendszerben

  • Utalások rögzítése banki felületen

  • Szállító és vevő folyószámlák kezelése

  • Havi záráshoz kapcsolódó feladatok elvégzése

  • Kapcsolattartás társosztályokkal

 

Téged keresünk akkor, ha...

  • Legalább középfokú végzettséged van

  • Felhasználói szintű Word és Excel ismeretekkel rendelkezel

  • „gondos gazdája” vagy a rábízott feladatoknak

  • Megbízható, pontos és precíz vagy

  • Munkádhoz felelősségteljesen állsz hozzá

  • A logikus gondolkodásmód jellemez

  • Nyitott és rugalmas vagy az újdonságokra

  •  Szívesen végzel rutinfeladatokat

  • Tudsz és szeretsz is csapatban dolgozni

 

Előny, ha...

  • Van egy kevés tapasztalatod a pénügy világában

  • Tudsz angolul

 

Mit kínálunk Neked?

  • Fix, korrekt alapbért

  • számos egyéb kedvezményt,

  • Betekinthetsz Magyarország egyik legnagyobb e-kereskedelmi vállaltának pénzügyi működésébe

  • Felelősségteljes munkakört és saját területet, amiben kiteljesedhetsz

  • Lehetőséget a gyors fejlődésre és a sok tanulásra

  • Első kézből láthatod az üzleti folyamatok és a pénzügy kapcsolatát

 

Hol fogsz dolgozni?

Az Extreme Digital központi irodájában (1033 Budapest, Reményi Ede utca 23.).

 

Hogyan tudsz jelentkezni? 

Ha tetszik, amit eddig olvastál, akkor arra kérünk, küldd át a fényképes önéletrajzod és a bérigényed, hogy felvehessük veled a kapcsolatot.

"A jelentkezéssel hozzájárulok a fent megadott személyes adataim 12 hónapig történő tárolásához, kezeléséhez. A fentiek mellett a jelentkezés gomb megnyomásával kifejezetten hozzájárulok ahhoz is, hogy a később kiírásra kerülő pozíciók kapcsán is megkeresést kapjak az Extreme Digital Zrt.-től."

A fenti adatkezeléshez hozzájárulását a [email protected] email címre küldött elektronikus levéllel tudja visszavonni.

Jelentkezem

« Vissza az összes álláshoz