AZ EXTREME DIGITAL A LEGNAGYOBB MAGYAR ONLINE ÁRUHÁZ

A GKI Digital kutatásának eredményei szerint az Extreme Digital a legnagyobb forgalmú online kereskedés Magyarországon.

Budapest, 2015. július 8. - A GKI Digital kutatásának eredményei szerint az Extreme Digital a legnagyobb forgalmú online kereskedés Magyarországon. A kereskedőket az internetes eladások alapján rangsoroló e-Top Listán az Extreme Digital olyan ismert márkákat is maga mögé utasított, mint a Media Markt vagy a Tesco.

„Vállalatunk 2014-ben 25 milliárd forintos árbevételt ért el, kiemelkedő eredményeink titka a folyamatos fejlesztés, és hibrid – a rendkívül erős online jelenlét mellett hagyományos üzletekre és bemutatótermekre is építő – üzleti modellünk. Online áruházunk funkcióit évek óta tudatosan fejlesztjük, ami nélkülözhetetlen a versenyképesség fenntartásához, az utóbbi másfél évben ugyanis már rengeteg vásárló érkezik táblagépről és okostelefonról. Logisztikai területen is hatalmas előrelépéseket eszközöltünk annak érdekében, hogy nagyobb raktárkészletről, rövidebb idő alatt juttathassuk el termékeinket vevőinkhez” – nyilatkozta Várkonyi Balázs, az Extreme Digital tulajdonos-ügyvezető igazgatója.

 Elsőként készült nyilvános rangsor a legnagyobb magyar e-kereskedőkről 2014-es internetes értékesítésük nagysága alapján (1).

A legnagyobb forgalmú e-kereskedők TOP 10-es listája:

1.       Extreme Digital (magyar tulajdonú cég)

2.       Mall.hu

eMAG(2)

3.       Libri–Shopline (magyar tulajdonú cég)

4.       Media Markt

5.       Bónusz Brigád (magyar tulajdonú cég)

6.       iPon (magyar tulajdonú cég)

7.       Tchibo

8.       Tesco

9.       Fashion Days

10.   Játéknet (magyar tulajdonú cég)

 

A GKI Digital e-TOP Listájának részletes megállapításai itt olvashatók, erről a linkről pedig a magyar e-kereskedők rangsorából készült infografikát lehet letölteni.

 

(1) A rangsor alapja az online értékesítésből származó nettó árbevétel. A rangsort a GKI Digital1400 webáruházat érintő piackutatása és szakértői elemzése segítségével képezte, a kapott adatokat pedig összevetette a cégek nyilvánosan is elérhető adataival. A listaalkotási szabályok értelmében nem kerülhettek a listára hivatalos hazai képviselet/leánycég nélküli szereplők.

(2) Forgalma alapján ugyan a harmadik helyre kerülne, de a román eMag nem tart fent hivatalos magyar képviseletet vagy leánycéget.