Elindult!

Őrült napok, őrült árak: akciók itt

Haspad

Sajnos, a megadott keresési feltételekkel nincs egyetlen találat sem! Kérjük ellenőrizd a keresett kifejezést, és szükség esetén változtass rajta, majd indítsd újra a keresést!

Neked ajánljuk

Haspad nélkül nehezebben megy…

A hasizom edzése elhagyhatatlan gyakorlatsor a testépítés és a különböző erősítő edzések során. A kidolgozott hasizom nem csak csinossá tesz, hanem fontos szerepet játszik az egyéb izmok és az emberi váz megtartásában és támasztásában. Az erős hasizom egyáltalán nem elérhetetlen cél, csupán némi kitartásra és rendszerességre van szükségünk. Persze hamarabb jönnek a várt eredmények, ha megfelelő módszerekkel, eszközökkel és edzéstervekkel dolgozunk…

Hasizmozni szinte mindenhol lehet, a földön fekve vagy a tornateremben a bordásfalon lógva, de egyáltalán nem mindegy, mennyire kényelmes megoldást választunk ehhez a gyakorlattípushoz. A földön fekvés kényelmetlen, a saját súlyunk kicsi és kemény felületeken összpontosul, így ez a megoldás valóban kényelmetlenné válhat. A bordásfalon sem jobb a helyzet, ahol a lábemelés következtében elsősorban a derekunk, másodsorban a hátunk feszül a bordásfal fokaihoz. Egyik sem túl kellemes érzés. Noha ezek a módszerek is kétségtelenül hatékonyak lehetnek a hasizmok erősítésében, a kényelmetlenségük miatt kevésbé motiválók. Ha kockás hasat szeretnénk, olyan megoldást és eszközt kell választanunk, ami kényelmes mozgást és edzést tesz lehetővé. Ez az eszköz az úgynevezett haspad.

A haspad kialakítása roppant egyszerűnek tűnik, mégis tökéletes a különböző hasizmok minél teljesebb átmozgatása és erősítése során. Mindezek ellenére egyáltalán nem mindegy, milyen típust választunk. Érdemes néhány szempontot figyelembe venni annak érdekében, hogy a lehető legjobb döntést hozzuk a haspad rendelése során. A döntés alaposságát az is indokolja, hogy a valódi hatékonyság csak a megfelelő minőségű haspadokkal érhető el, a silány termékek gyakorlatilag csak porfogónak és virágtartónak alkalmasak. Ezért érdemes előnyben részesíteni a neves sportszergyártók termékeit.

A megfelelő minőséget képviselő haspadok esetében nem kell attól tartanunk, hogy edzés közben oldalirányba kilengenek. Ez elsősorban annak köszönhető, hogy a minőségi haspadok minőségi anyaghasználattal készülnek, így a lábazatuk megfelelő stabilitást és merevséget képes biztosítani a pad számára. Csak azok a haspadok használhatók kényelmesen és biztonságosan, amelyek nem lengenek ki oldalra. A kiválasztás során a fekvőfelület méretére is oda kell figyelnünk, hiszen a túlzottan kicsit fekvőfelület képtelen megfelelő módon támasztani a gerincet, így nem csak kényelmetlenné válna az edzés, hanem meglehetősen komoly terhelést jelentene a gerincre is. Ha túlterheljük a gerincünket, sajnos súlyos következmények is felléphetnek: szerencsésebb esetben „csak” fájdalom, súlyosabb esetben akár gerincsérv is. Megfelelő választás során azonban nem kell attól tartanunk, hogy a hasizmos erősítése bármilyen káros következménnyel jár, sőt… Ha nem csak a haspad hosszára, hanem a szélességére is figyelünk, egészen biztosan megfelelő döntést hozunk. Mindenképpen érdemes olyan padot választani, ami többfokozatú dőlésszög állítás lehetőségével rendelkezik, így változatosabb gyakorlatok elvégzésére is alkalmassá tehető. Ha kisebb lakásban szeretnénk használni, ajánlott olyan padot választani, ami könnyedén szétszerelhető és tárolható.